PracaGrupypl.praca.dyskusje › temperatura powietrza w pomieszczeniu biurowym

  • 1. Data: 2006-06-13 17:31:03
    Temat: temperatura powietrza w pomieszczeniu biurowym
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    Witam,
    czy ktos moze mi podac aktualnie obowiazujace przepisy, co do temperatury w
    pomieszczeniu biurowym? Na cale szczescie w koncu nastaly upaly, jednak moj
    pracodawca nie chce wlaczyc klimatyzacji gdyz nie dokonal przegladu tych
    urzadzen. Jakos go trzeba przycisnac...
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-13 22:45:12
    Od: "kartel" <k...@p...onet.pl>

    > czy ktos moze mi podac aktualnie obowiazujace przepisy, co do temperatury
    > pomieszczeniu biurowym?

    Lekka praca fizyczna, bądź typowo biurowa min. 18 stopni C.
    Ciężka praca fizyczna min. 14 stopni C.

    Nie wiem jakie sa maksymalne ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-06-14 21:15:37
    Od: "Radek" <o...@g...pl>

    > Lekka praca fizyczna, bądź typowo biurowa min. 18 stopni C.
    > Ciężka praca fizyczna min. 14 stopni C.
    >
    > Nie wiem jakie sa maksymalne ;)
    Maksymalne nie sa nigdzie w prawie okreslone,
    bylem kiedys w PIP w tej sprawie,

    Pozdrawiam
    Radek

  • 4. Data: 2006-06-14 21:49:13
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    kartel wrote:
    > Lekka praca fizyczna, bądź typowo biurowa min. 18 stopni C.
    > Ciężka praca fizyczna min. 14 stopni C.
    >
    > Nie wiem jakie sa maksymalne ;)

    Maksymalna jest temperatura zdrowego człowieka :-)
    36 stopni hehehe
    Na razie, najwięcej co musiałem znieść to około 31 jak pamiętam.
    Polecam kupić sobie wentylator. Da się przynajmniej wytrzymać,
    bo pracować i tak się nie da.

    --
    Tlen:stachobywatelpl Jabber:s...@j...atman.pl
    GG:1811474 http://stachlewski.info

  • 5. Data: 2006-06-17 16:23:34
    Od: "Scrapi" <s...@o...pl>

> [...]
    > Na razie, najwięcej co musiałem znieść to około 31 jak pamiętam.
    > Polecam kupić sobie wentylator. Da się przynajmniej wytrzymać,

    u mnie w pracy było ostatnio 32 C nie wiem jak wytrzymam jak beda prawdziwe
    upały, da się coś z tym zrobić ?