PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fundusz emerytalny - kiedy zaczac sie zastanawiac nad wyborem?

  • 1. Data: 2006-06-13 17:19:21
    Temat: Fundusz emerytalny - kiedy zaczac sie zastanawiac nad wyborem?
    Od: Pytacz <s...@z...hell.invalid>

    Witam;

    Pracuje od jakiegos czasu i nie mialem przyjemnosci dostqac pisma (co mnie dziwi) z
    urzede skarbowego czy z kad tam powinien przyjsc z informacja nt. wyboru filaru
    funduszu
    emerytalnego - czy istnieje mozliwosc - ze wylosowali mnie sami i nie poinformowali
    mnie
    o tym ?

    Po jakim czasie pracy - powinno zaczac sie zastanawiac nad funduszem? Moze lepiej od
    razu - po pierwszym dniu :-)

    Roger(OS)

  • 2. Data: 2006-06-13 18:35:52
    Od: Marcin M <m...@g...pl>

    Pytacz napisał(a):
> [...]

    > o tym ?
    >
    > Po jakim czasie pracy - powinno zaczac sie zastanawiac nad funduszem? Moze lepiej

    Powinno się podjąć decyzję do 7 dni od rozpoczęcia pracy z tego co
    pamiętam. Ale losują chyba dopiero jakoś pod koniec roku, więc wydaje mi
    się że nawet po tych 7 dniach nadal można decydować samemu.

    BTW, nikt o konieczności wyboru specjalnie nie informuje, poinformują
    najwyżej po losowaniu.

    Pozdr.
    Marcin

  • 3. Data: 2006-06-13 19:36:51
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Marcin M <m...@g...pl> wrote in news:e6n0i8$mjj$1@inews.gazeta.pl:

    > BTW, nikt o konieczności wyboru specjalnie nie informuje, poinformują
    > najwyżej po losowaniu.

    G**** prawda; dostaje sie imienny list polecony z informacja;
    przed losowaniem; w liscie podana jest data do ktorej trzeba wybrac;

    pzdrv;
    adas;

  • 4. Data: 2006-06-14 06:25:01
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Marcin M napisał(a):

    > Powinno się podjąć decyzję do 7 dni od rozpoczęcia pracy z tego co
    > pamiętam. Ale losują chyba dopiero jakoś pod koniec roku, więc wydaje mi
    > się że nawet po tych 7 dniach nadal można decydować samemu.

    A mnie się wydaje, że najbliższe losowanie jest w lipcu, w połowie
    lipca, dokładniej w pierwszej połowie lipca. ;)

    ch.

  • 5. Data: 2006-06-14 19:56:26
    Od: Marcin M <m...@g...pl>

    adasiek napisał(a):

    > G**** prawda; dostaje sie imienny list polecony z informacja;
    > przed losowaniem; w liscie podana jest data do ktorej trzeba wybrac;
    >
    > pzdrv;
    > adas;

    Ja żadnego listu nie dostałem, wiec twierdzenie że "dostaje się" jest
    chyba zbyt ogólne.
    A co do losowania to nie wiem, bo nie brałem udziału, zdążyłem wybrać
    przed ...

    Pozdr.
    Marcin

  • 6. Data: 2006-06-15 00:34:28
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Marcin M <m...@g...pl> wrote in news:e6ppl7$pb9$1@inews.gazeta.pl:

    > Ja żadnego listu nie dostałem, wiec twierdzenie że "dostaje się" jest
    > chyba zbyt ogólne.
    > A co do losowania to nie wiem, bo nie brałem udziału, zdążyłem wybrać
    > przed ...

    Zatem proponuje, abys sprawdzil czy Twoj pracodawca zglosil Cie to ZUS.

    pzdrv;
    adas;