PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chce se ktoś zarobić?

  • 1. Data: 2002-12-21 12:52:05
    Temat: Chce se ktoś zarobić?
    Od: k...@w...pl

    Chodzi tu o firmy płacące za czytanie maili i za bycie online. Opisy tych firm
    są na mojej stronie www.kulketasz.republika.pl Jeżeli ktoś nie wierzy że firmy
    te naprawde płacą na stronie umieściłem wypłaty jakie dostałem narazie na
    internetowe darmowe konto e-gold.
    Można na tym nieźle zarobić tylko trzeba rozkręcić interes. Chodzi tu o to, że
    jeżeli ktoś sie zapisze z twojego linku to będziesz dostawał np. 30% tego co on
    zarobił (oczywiście on na tym nic nie traci) i następnie jeżeli ktoś zapisze
    się z linku ten następnej osoby to ty znowu będziesz dostawał np. 20% zarobków
    od osoby na drugiem poziomie. Tych poziomów poleconych może być wiele zależnie
    od firmy. W ten sposób można rozbudować ogromną siatkę poleconych i od każdego
    zarabiać jakieś procenty. Przykładowo możesz mieć na 1 poziomie 10 osób i od
    każdej z nich dostajesz 30% na drugim poziomie powiedzmy 15 osób i od każdej
    niech będzie 20% to znacznie zwiększa twoje zarobki.
    Wszystko jest za darmo, nie masz nic do stracenia oprócz czasu. Jeżeli ktoś
    chce spróbować to zapraszam na strone www.kulketasz.republika.pl

  • 2. Data: 2002-12-21 16:02:15
    Temat: Re: Chce se ktoś zarobić?
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    >Wszystko jest za darmo, nie masz nic do stracenia oprócz czasu. >

    a czas to pieniądz...
    więc wolę nie tracić pieniędzy
    f.

  • 3. Data: 2002-12-21 20:46:55
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    ale to już było piramidy finansowe , amway itp

    daj spokój mały przebiegły agencie albi dałeś się nabrać albo jesteś
    oszustem

    rafal

  • 4. Data: 2002-12-22 20:02:46
    Od: k...@w...pl

    > ale to już było piramidy finansowe , amway itp
    >
    > daj spokój mały przebiegły agencie albi dałeś się nabrać albo jesteś
    > oszustem
    >

    > rafal

    to nie są żadne piramidy finansowe chociaż zawiera to elementy podobne
    troszeczke do tego
    Nie dałem sie na nic nabrać i nie jestem żadnym oszustem.

    P.S. do rafala: jak się nie znasz na tym to nie oskarżaj innych.

  • 5. Data: 2002-12-22 21:33:03
    Od: "cis_fun" <n...@f...me>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    | Chodzi tu o firmy płacące za czytanie maili i za bycie online. Opisy tych firm
    | są na mojej .....

    Jesli tak dobrze Ci idzie, to nie chwal sie, tylko wybuduj chałupę jak najszybciej,
    kup sobie samochod, zapłać składkę ZUS'owska i ciesz sie życiem, a nie zawracaj nam
    du** takimi bzdurami.

    Pochwal sie ile zarabiasz na godzinę ? i ile tracisz czasu, prądu, zdrowia, ....
    intelegencji,.... (bez urazy)

    P.S Gratuluje wysokich ambicji i naiwności. Trzymaj tak dalej. Świat musi żerować na
    takich jak Ty.

    Pozdrowienia.

  • 6. Data: 2002-12-23 09:13:31
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    zależnie
    > od firmy. W ten sposób można rozbudować ogromną siatkę poleconych i od

    Kolego szukaj głupszych od siebie

  • 7. Data: 2002-12-25 10:34:22
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    W artykule news:11f8.000002e9.3e061a65@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Użytkownik z adresu <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie dałem sie na nic nabrać i nie jestem żadnym oszustem.
    >
    > P.S. do rafala: jak się nie znasz na tym to nie oskarżaj innych.

    www.piramida.bocznica.org

    Dla Ciebie ten adres a nie grupa dyskusyjna