PracaGrupypl.praca.dyskusjetechnical writer › technical writer
  • Data: 2003-04-09 07:16:01
    Temat: technical writer
    Od: Mariusz <s...@w...pl_NO_SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jedna z poteznych firm zlozyla mi oferte pracy dla nich jako "technical
    writer". Mam w zwiazku z tym szereg pytan. Moze ktos wie dokladniej co to
    za rodzaj pracy z doswiadczenia. Zakres swoich obowiazkow znam ale hodzi mi
    min. o:

    - jakie sa srednie zarobki w tej pracy w branzy IT
    - jakie sa mozliwosci awansu
    - jak taka praca jest postrzgana przez innych w firmie

    Jestem z wyksztalcenia informatykiem i nie mam nic wspolnego z marketingiem.
    Dodam ze zaproponowali mi doskonale wrecz warunki pomimo ze jestem
    studentem. Po prostu bedac informatykim chcialbym robic cos jeszcze innego
    w pozniejszym terminie niz bycie "technical writer". Stad pytanie o
    mozliwosci awansu.

    pozdrawiam,

    Mariusz