PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam MLODYCH NA NARZADY!

  • 1. Data: 2005-09-30 18:14:12
    Temat: szukam MLODYCH NA NARZADY!
    Od: prezna_firma <p...@p...pl>

    W związku z dynamicznym rozwojem naszej prężnej firmy poszukujemy
    *młodych* zdolnych i *pracowitych* specjalistów

    wymagania:
    - młody wiek (do 25 lat) i wyższe wykształcenie (niekoniecznie)
    - odporność na stress i zdolność do pracy pod presją czasu
    - pełna dyspozycyjność w godzinach 8-22 (w tym także gotowość do
    pozostawania na noc lub na weekend w nagłych przypadkach)
    - podpisanie zgody na pełne dysponowanie swoimi danymi osobistymi oraz
    narządami do przeszczepów

    oferujemy:
    - atrakcyjną pracę wśród atrakcyjnych i młodych ludzi
    - możliwość rozwoju osobistego i kontakt z nowoczesnymi technologiami
    - praca w młodym i dynamicznym zespole
    - możliwość sprawdzenia swoich kompetencji zawodowych w realnych projektach
    - w miarę udowodnienia swojego profesjonalizmu możliwość otrzymania
    słuzbowego telefonu komórkowego na własność

    zgłoszenia prosimy przesyłać na: prężn...@p...pl

    --
    prezes Prężnej Firmy

  • 2. Data: 2005-09-30 18:54:13
    Temat: Re: szukam MLODYCH NA NARZADY!
    Od: "Fama" <f...@p...onet.pl>

    Czy za umowę zbiorową (ja, mąż i dwa dzieciaki) przysługuje zniżka?

    Z poważaniem,

    Matka.

  • 3. Data: 2005-09-30 19:25:15
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    > zgłoszenia prosimy przesyłać na: prężn...@p...pl
    >
    > --
    > prezes Prężnej Firmy

    Czy chodzi o sprzedaz organow ? Czy przepita watroba moze byc ??

  • 4. Data: 2005-09-30 19:47:30
    Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl>

    o to dobrześ koleś trafił, jak widać 27,3% + 25,6% + 61,8%
    społeczeństwa chętnie pozbyła by się mózgu, bo i tak im do
    niczego nie potrzebny jak widać...

  • 5. Data: 2005-09-30 21:29:05
    Od: "RM" <e...@e...pl>

    to bedzie razem 113,9 procent