PracaGrupypl.praca.dyskusjeszkolenia dot. organizacji pracy? › Re: szkolenia dot. organizacji pracy?
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szkolenia dot. organizacji pracy?
    Date: Sat, 17 Jul 2004 17:06:45 +0200

    From: [Janek] - 2004-07-17 12:35:
    > Mam pytanie: mój potencjalny przyszły pracodawca oczekuje od
    > pracowników "wzorowej organizacji pracy" (firma informatyczna zatrudniająca
    > progrmaistów/analityków). Nie jest to moja mocna strona. Czy w Warszawie są
    > jakieś firmy zajmujące się szkoleniami w tym zakresie?

    Nie wiem czy jakieś kilkudniowe szkolenie coś tu pomoże. Z tym się
    trzeba po prostu urodzić albo wytrenować (to drugie gorsze :) )
    No chyba że pracodawca rozumie pod tym pojęciem coś innego niż ono dla
    mnie znaczy. Dla mnie organizacja pracy programisty to umiejętność
    prawidłowego rozplanowania wykonywanych zadań. Skakanie po programie na
    łapu capu powoduje że robi się mniej a za to zostawia więcej błędów
    szczególnie na punktach styku poszczególnych procedur. Ustalenie i
    konsekwentne realizowanie pewnej ścieżki programistycznej powoduje po
    prostu zwiększenie wydajności pracy i lepszy efekt końcowy.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\