PracaGrupypl.praca.dyskusje › szantaz?

  • 31. Data: 2005-08-18 17:28:09
    Temat: Re: szantaz?
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Brawo, dobra rada nie zawada. :-))

    Próbuję od kilku lat, ale "nie ma etatów"!
    I co? ;>

    --
    Koziorozec

  • 32. Data: 2005-08-19 11:07:46
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >Próbuję od kilku lat, ale "nie ma etatów"!
    >I co? ;>

    Służba Cywilna:
    http://tinyurl.com/85fex (http://tinyurl.com/auldw)

    Poczta Polska:
    Numery telefonów do informacji pocztowej znajdziesz na stronie:
    http://www.poczta-polska.pl/dopy.htm
    Numery telefonów do poszczególnych urzędów:
    http://www.poczta-polska.pl/urzedy.htm
    Ogólnoposka Infolinia: 0 801 333 444 (opłata jak za rozmowe lokalną)
    E-mail na dole strony: http://www.poczta-polska.pl/mapa.htm

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 33. Data: 2005-08-25 14:03:03
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    DLA MNIE - kolego - nie ma etatów!

    > Służba Cywilna:
    > http://tinyurl.com/85fex (http://tinyurl.com/auldw)

    Zaglądam tam co 2 dni - poczytaj, że podstawowym
    wymogiem jest posiadanie wykształcenia wyższego.
    Również na stanowisko pod- i referenta.
    Oferty nie spełnianiające tego wymagania zostają
    odrzucone z powodów formalnych.
    Próbowałam już 'wcisnąć' swoją kandydaturę do US,
    mimo nie spełniania TEGO wymogu, ale w niektórych
    instytucjach nie ważne jest, co umiesz, tylko jaki masz papier.

    Ja jestem 'tylko' technikiem informatykiem - pasjonatką,
    z trzema ukończonymi szkoleniami (2x Novell + MS Windows
    Server 2003), doświadczeniem - starającą się od lat o stałą pracę,
    aby móc zarobić na studia. I też po tych studiach nie będzie mi łatwiej.

> [...]
    > http://www.poczta-polska.pl/urzedy.htm
    > Ogólnoposka Infolinia: 0 801 333 444 (opłata jak za rozmowe lokalną)

    Bremse - bądź łaskaw nie pouczać mnie, jak się odnajduje
    strony internetowe interesujących urzędów!
    Pokaż mi, gdzie tam jest link - Praca?
    A już konkretnie - w moim mieście? Czy chociaż - w Koszalinie?
    Może ja jestem ślepa???
    Wiem, dla Was to taka prowincja, tylko stare pegeery i nic więcej...

    --
    Koziorozec

  • 34. Data: 2005-08-25 15:02:05
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A już konkretnie - w moim mieście? Czy chociaż - w Koszalinie?
    > Wiem, dla Was to taka prowincja, tylko stare pegeery i nic więcej...

    Z jakiej części Zach-Pomorskiego jesteś ?
    Nie myślałaś o emigracji poza region ?

    Pozdrawiam
    kantor

  • 35. Data: 2005-08-25 16:06:51
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >DLA MNIE - kolego - nie ma etatów!

    Znaczy na ulicy Szucha w stolycy tak powiedzieli? Czy może jakiś
    dokument o tym mówiący wydali? Bo nie kumam.

    A to nie wiedziałem: http://tinyurl.com/cdpvp i
    http://tinyurl.com/bdvns

> [...]
    >Server 2003), doświadczeniem - starającą się od lat o stałą pracę,
    >aby móc zarobić na studia. I też po tych studiach nie będzie mi łatwiej.

    No to po co chcesz iść na te studia?

    >Bremse - bądź łaskaw nie pouczać mnie, jak się odnajduje
    >strony internetowe interesujących urzędów!
    >Pokaż mi, gdzie tam jest link - Praca?

    Przepraszam zapomniałem napisać, że nie ma. Ale możesz np. zadzwonić i
    się zapytać (budkę telefoniczną z aparatem TSP-91/PO z wybieraniem
    tonowym znajdziesz na ulicy Wiatracznej (Dom Dziecka) w Szczecinku,
    chociaż co do tego nie jestem pewien, bo mam stare dane - z maja 2001
    roku (http://telefix.terramail.pl/a_94.htm). Od tego czasu mogło się
    dużo zmienić*, bo podobno teraz zadupia od świata odcinają - linie
    telefoniczne tną, ośrodki zdrowia zamykają i prąd odcinają.

    >A już konkretnie - w moim mieście?

    Nie wiem, idź się popytaj.

    >Czy chociaż - w Koszalinie?

    Też nie wiem, ale możesz na przykład e-mail'a wysłać lub zadzwonić i
    się zapytać (podobno parę lat temu widziano budkę telefoniczną na
    ulicy Wiatracznej*).

    >Może ja jestem ślepa???

    Też niestety nie wiem. Ale może spróbuj tu: http://tinyurl.com/dsc9c
    Aha, jakby naszła Cię chęć, żeby zadzwonić to spróbuj poszukać budki
    na ulicy Wiatracznej*.

    >Wiem, dla Was to taka prowincja, tylko stare pegeery i nic więcej...

    Hmm, brzmi interesująco. Tak przy okazji - wiesz może czy i po jakiej
    cenie jacyś rolnicy (lub ktoś inny) w okolicy sprzedają działki rolne
    (cena za ha)? Z ciekawości pytam.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    * jak już sprawdzisz co to za aparat (http://tinyurl.com/ct7k6) to
    możesz spróbować kupić kartę telefoniczną na Bohaterów Warszawy 20 **
    ** w 2003 podobno widziano Telepunkt (http://tinyurl.com/agn3m), ale

  • 36. Data: 2005-08-25 17:46:17
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Z jakiej części Zach-Pomorskiego jesteś ?

    Dawne koszalińskie.

    > Nie myślałaś o emigracji poza region ?

    Od myślenia to już mnie czasem głowa boli. ;)))
    Ten temat już przerabiałam. Praktycznie.

    --
    Koziorozec

  • 37. Data: 2005-08-26 06:19:14
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    > [BIG CIACH]

    Bremse... po tym co piszesz wnioskuję, że straszny burak z ciebie.

    Pozdrawiam
    kantor

  • 38. Data: 2005-08-26 06:22:35
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    > Dawne koszalińskie.

    ja też.

    > Od myślenia to już mnie czasem głowa boli. ;)))
    > Ten temat już przerabiałam. Praktycznie.

    ja również... ale z zyskiem....

    pozdrawiam
    kantor

  • 39. Data: 2005-08-26 09:48:03
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >Bremse... po tym co piszesz wnioskuję, że straszny burak z ciebie.

    Zawsze tak mam, jak ktoś mówi "nie da się", "nie opłaca się", "nie
    można", "nie ma" etc.. Zresztą taki Koziorożec mówiący, że w służbie
    cywilnej, ani nawet na poczcie nie oferują etatów dla osób z
    wykształceniem średnim, to pikuś w porównaniu z niektórymi
    mieszkańcami zadupiastych wsi (ci to potrafią wynaleźć tyle
    nieprawdopodobnych argumentów na "nie", że chyba nawet grupowicz Marek
    by im nie dorównał).
    No ale w sumie to dziękuję za dogłębną analizę mojej warzywnej strony
    osobowości ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 40. Data: 2005-08-26 12:33:13
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Bremse [Fri, 26 Aug 2005 10:48:03 +0100]:

    > Zawsze tak mam, jak ktoś mówi "nie da się", "nie
    > opłaca się", "nie można", "nie ma" etc..

    No, i bardzo slusznie. Nie da sie to trzasnac obrotowymi
    drzwiami ;> a i tu pewnie starczyloby jakas deske do nich
    przyczepic... Kwestia pomyslowosci ;)

    > No ale w sumie to dziękuję za dogłębną analizę mojej
    > warzywnej strony osobowości ;-)

    A Twojej warzywnej stronie osobowosci robi to roznice? ;)

    Kira