PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stanowisko pracy dla praktykanta

  • 1. Data: 2005-08-09 20:39:42
    Temat: Stanowisko pracy dla praktykanta
    Od: "Optineo" <o...@o...com>

    Cześć!

    Chcę zatrudnić kilka osób na okres próbny i nie chciałbym w tym czasie
    ponosić większych kosztów na sprzęt komputerowy i oprogramowanie. Osoby te
    będą pracowały głównie używając arkusza kalkulacyjnego oraz programu
    pocztowego.

    Stąd postanowiłem spróbować stacji roboczych pod linuxem. Tutaj mam pytania
    do bardziej doświadczonych kolegów:

    1. Jaki wybrać sprzęt?
    2. Jaki system operacyjny oraz pakiet biurowy będzie optymalny (prosty,
    bezproblemowy w obsłudze)?
    3. Ile może kosztować (w Warszawie) wynajęcie osoby, która skonfiguruje dwa
    takie komputery?

    Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam,

    GM

  • 2. Data: 2005-08-09 20:54:50
    Temat: Re: Stanowisko pracy dla praktykanta
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <42f9148f$1@news.home.net.pl>
    Optineo napisał(a):

> [...]
    > pocztowego.
    > Stąd postanowiłem spróbować stacji roboczych pod linuxem. Tutaj mam pytania

    To bardziej pytanie na pl.linux chyba. Nie?

    > 1. Jaki wybrać sprzęt?

    Komputer klasy PC. Do prac biurowych najtańszy z hipermarketu wystarczy.

    > 2. Jaki system operacyjny oraz pakiet biurowy będzie optymalny (prosty,
    > bezproblemowy w obsłudze)?

    OpenOffice? A jak sam arkusz kalkulacyjny, to może gnumeric?
    Do poczty: kmail, thunderbird.

    > 3. Ile może kosztować (w Warszawie) wynajęcie osoby, która skonfiguruje dwa
    > takie komputery?

    A tego to już nie wiem.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 3. Data: 2005-08-10 07:49:00
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 9 Aug 2005 22:39:42 +0200, na pl.praca.dyskusje, Optineo napisał(a):

> [...]
    > bezproblemowy w obsłudze)?
    > 3. Ile może kosztować (w Warszawie) wynajęcie osoby, która skonfiguruje dwa

    Skoro nie masz pojecia o rzeczach - dla ludzi z branzy - w sumie
    podstawowych, to proponowalbym najpierw zatrudnic kogos na umowe o dzielo,
    ktorym to dzielem bedzie okreslenie i zaspokojenie Twoich potrzeb w postaci
    skonfigurowanych odpowiednio komputerow.

    W zasadzie jesli masz kogos znajomego to mozna i bez umowy ;)

    Ile?
    Zalezy od komputerow i tego jak bardzo przyszlosciowy chcesz miec ten
    sprzet. Uzywane kompy da sie za jakies 500zl sztuka znalezc, a konfiguracja
    systemow i ogolnie przygotowanie tych komputerow do pracy to jakies
    100-200zl od sztuki.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 4. Data: 2005-08-18 12:09:53
    Od: Tomi <b...@s...pl>

    > 3. Ile może kosztować (w Warszawie) wynajęcie osoby, która skonfiguruje
    > dwa takie komputery?

    Za 200zl moge skonfigurowac , akurat bede mial urlop.
    Moj mail t...@o...pl.