PracaGrupypl.praca.dyskusje › szafka a pracodawca

  • 21. Data: 2006-08-09 08:47:28
    Temat: Re: szafka a pracodawca
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "mbn" <m...@p...onet.pl> napisał

    > ... i za każdym razem kiedy masz coś do załatwienia w innym pokoju
    > bierzesz ze sobą torebkę, plecak, cięzki zimowy plaszcz, parasolke....

    Ja nie. Ale nie zrobiłabym też rabanu, gdyby z jakichś powodów szef
    przeniósł te rzeczy do innej szafy, a nie mógł mnie o tym wcześniej
    powiadomić (swoją drogą mało realne, bo jakim cudem miałabym wyjść z pracy
    zostawiając torebkę czy płaszcz).

    N.

  • 22. Data: 2006-08-19 10:26:47
    Od: op9wxh <o...@o...eu>

    tom napisał(a):
    > Witam mam takie pytanie .
    > Czy pracodawca bez twojego udziału i wiedzy może przenieść twoje żeczy z szafki
    > do innej lub włożyć do worka.
    > dzięki za odpowiedzi pozdrawiam

    Witam
    Mialem w listopadzie 2005 szkolenie z prawa pracy. Gosc prowadzacy
    szkolenie byl insperktorem z PIHu. Poruszyl tez ta kwestie.
    Pracodawca moze otworzyc szafke tylko i wylacznie w obecnosci
    pracownika. W innym przypadku pracownik moze zaskarzyc
    pracodawce do Sadu Pracy mowiac ze np zginelo mu 1000 zl i
    ma sprawe wygrana!

    Mowil ze kiedys w Media Markt kierownictwo otworzylo
    szafki iluś pracownikom, bo ginely rzeczy. I gosc mowil
    ze cale szczescie ze nikt z tych pracownikow nie wytoczyl
    sprawy pracodawcy.

    pozdrawiam
    op9wxh

  • 23. Data: 2006-08-21 14:38:59
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik szomiz napisał:

    > Nie staja sie. Ale jezeli je tam trzymasz to na dobra sprawe pracodawca moze
    > (by nie rzec: powinien) wystawic ci fakture za swiadczona usluge...

    taktak, i jeszcze fakture za uzytkowanie komputera, krzesla, kawy, wody,
    pradu itp, itd.