PracaGrupypl.praca.dyskusje › odpracowanie 14.08

  • 1. Data: 2006-08-07 10:17:44
    Temat: odpracowanie 14.08
    Od: "Newsy" <i...@k...pl>

    Witam
    Pracodawca ustalił dzień 14.08 wolnym od pracy
    ale pracownicy będą musieli go odpracować po
    godzinach.
    Czy pracownik, który ma zaległy urlop może
    na ten dzień otrzymać urlop, czy musi go odpracować
    Pozdrawiam
    Renata

  • 2. Data: 2006-08-07 10:41:47
    Temat: Re: odpracowanie 14.08
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Newsy porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > godzinach.
    > Czy pracownik, który ma zaległy urlop może
    > na ten dzień otrzymać urlop, czy musi go odpracować
    Otrzymac moze. Ale pracodawca nie musi mu go udzielic (aczkolwiek zawsze
    mozna wziac tzw. kacowe)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-08-07 14:18:27
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    badzio napisał(a):
    >(aczkolwiek zawsze
    > mozna wziac tzw. kacowe)

    mozesz mi powiedziec jak? skoro ten dzien bedzie mial jako wolny ( a na
    wolny dzien urlopu przeciez nie wezmie... ;) )

  • 4. Data: 2006-08-07 18:09:47
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Dariusz Tarczoń napisał(a):
    > mozesz mi powiedziec jak? skoro ten dzien bedzie mial jako wolny ( a na
    > wolny dzien urlopu przeciez nie wezmie... ;) )
    Ale moze wziac wolne na dzien kiedy bedzie trzeba odpracowac 14.08 :)
    --
    badzio