PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tester systemu telefonow bezprzewodowych DECT - o co chodzi?

  • 1. Data: 2006-08-07 01:29:29
    Temat: Tester systemu telefonow bezprzewodowych DECT - o co chodzi?
    Od: "roogeer" <r...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktos wie moze z czym taka praca bedzie sie wiazac?? Chodzi o oferte
    pracy w firmie power media.

    Byl ktos moze na rozmowie u nich na stanowisko testera?? Za wszelkie info
    bede wdzieczny.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-07 03:46:40
    Od: "roogeer" <r...@p...onet.pl>

    > poszukaj w necie co to sa dect-y,
    > chociaż przez to że nie wiesz co oznacza jedno z podstawowych pojec
    > telefonii...
    > ale wiecej ci podpowiadac nie będę :)
    >
    > pozdrawiam
    > gromax

    Ja wiem co to jest DECT itp. Tylko chodzi mi na czym taka praca polega u
    przyszlego pracodawcy. I jakie zarobki wiaza sie z wykonywanie takiej pracy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-08-07 13:14:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    roogeer napisał(a):

    > Ja wiem co to jest DECT itp. Tylko chodzi mi na czym taka praca polega u
    > przyszlego pracodawcy. I jakie zarobki wiaza sie z wykonywanie takiej pracy.

    Jejku... Nie ma normy ISO na "testera systemu DEC"... Krótko mówiąc
    praca polega na wykonywaniu tego czego życzy sobie pracodawca. Podobnie
    jest z zarobkami...

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 5. Data: 2006-08-07 13:24:12
    Od: "roogeer" <r...@p...onet.pl>

    > Jejku... Nie ma normy ISO na "testera systemu DEC"... Krótko mówiąc
    > praca polega na wykonywaniu tego czego życzy sobie pracodawca. Podobnie
    > jest z zarobkami...
    >
    > j.

    No ale moze ktos pracuje na podobnym stanowisku dla firmy power media.

  • 6. Data: 2006-08-07 14:48:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    roogeer napisał(a):

    [...]

    > No ale moze ktos pracuje na podobnym stanowisku dla firmy power media.

    Jest takie przysłowie o babci i wąsach... ;) "może", "podobnym"... ;)

    j.