PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia podyplomowe - logistyka

  • 1. Data: 2003-06-17 20:14:38
    Temat: studia podyplomowe - logistyka
    Od: "ZyX" <m...@N...poczta.onet.pl>

    witam p.t. grupowiczów,

    moje pytanie odnosi się do edukacji i pozornie powinno się znaleźć na innej
    grupie, niemniej jednak zaraz wyjawię dlaczego jednak ten post jest tutaj.
    zaczynam od pytanka:

    gdzie warto studiować podyplomowo kierunki związane (luźno, mniej luźno lub
    nawet ściśle) z logistyką?

    komentarz:
    chciałbym uzyskać informacje odnośnie praktycznej strony studiowania (nie
    tylko dla papierka) i przydatności tych studiów w pracy (stąd jednak ta
    właśnie grupa) itd.

    jestem po zarz. i mark. agh, pracuję w dziale logistycznym międzynarodowej
    firmy handlowej (stanowisko nie jest kierownicze). praca mnie cieszy (na
    studiach byłem bliżej marketingu/kadr) i rad bym zostać w tym zawodzie.
    odczuwam jednak potrzebę dalszego kształcenia.

    a może uważacie, że jednak nie warto? może nie teraz? może to wyrzucenie
    pieniędzy w błoto...

    mogę liczyć na Waszą pomoc?

    pozdrawiam serdecznie
    zyx

  • 2. Data: 2003-07-19 22:55:07
    Temat: Re: studia podyplomowe - logistyka
    Od: "K O T" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ZyX" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam p.t. grupowiczów,

    > gdzie warto studiować podyplomowo kierunki związane (luźno, mniej luźno
    lub
    > nawet ściśle) z logistyką?

    Akademie Ekonomiczna w Poznaniu i kierunek Logistyka i Transport. Ludzie
    całkiem ciekawie prowadzą zajęcia, z kulturą do studenta. Szkoła jest na
    bodajże 2 miejscu pod względem nauczania. Nie jest ciężko, a bardzo
    ciekawie. Zdecydowanie nie będziesz się nudził. Poznań nocą jest OK. Sporo
    dobrych knajp. Hotele mają podpisaną umowę z Akademią i noclegi - jak
    jeszcze studiowałem - po 85 zł w Hotel Orbis Polonez lub Orbis Poznań, a
    normalnie po 300 zł lub w dni targów po 450 zł.
    Po prostu polecam. Inne traktowanie studentów. Profesor dla studenta, a nie
    odwrotnie.

    K O T