PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poznan - Informatycy

  • 1. Data: 2003-10-30 12:51:26
    Temat: Poznan - Informatycy
    Od: "PePe_M" <s...@n...thx>

    Witam

    Przymierzam sie do przeprowadzki (Poznan lub Warszawa)
    I stad moje pytanie: jak obecnie wyglada rynek pracy dla informatykow w
    Poznaniu (sieci, bazy danych)??

    Z gory dzieki

    PePe_M

  • 2. Data: 2003-10-30 13:01:34
    Temat: Re: Poznan - Informatycy
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    PePe_M wrote:
> [...]
    >
    > Przymierzam sie do przeprowadzki (Poznan lub Warszawa)
    > I stad moje pytanie: jak obecnie wyglada rynek pracy dla informatykow w

    pewnie jak wszedzie : tandeta :)

    m.

  • 3. Data: 2003-10-30 14:18:19
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > pewnie jak wszedzie : tandeta :)
    Lepiej najpierw poszukaj pracy, a potem sie przeprowadzaj. W tej chwili
    place dla informatyków nie sa juz tak regionalnie zróznicowane. A jadac w
    ciemno i szukajac na miejscu wcale nie znajdziesz szybciej niz przez
    ogloszenia.