PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...

  • 1. Data: 2008-07-05 08:39:37
    Temat: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
    Od: "WorkMachine" <b...@o...pl>

    Witam,

    Od jakiegoś czasu szukam pracy w 3mieście (od kiedy mój okręt zwany własną
    DG zaczął tonąć
    i nie było sensu go ratować...dłuższa historia) .....trwa to może już ze 3
    miesiące i...
    ...szukam i szukam i aplikacje wysyłam (w taki sposób udało mi się nawet
    kiedyś pracę znaleźć), ale wygląda na to, że bezskutecznie...
    ...na ok. 40 aplikacji odzew jest rzędu 0,5% :/....lipa straszna...
    Mam 29 lat i 10 lat praktycznego doświadczenia w dwóch głównie branżach:
    - elektronika (jakość / projektowanie / programowanie / serwis / produkcja
    itp.),
    - IT (sieci / serwis / programowanie itp.),
    Nie straszna jest mi również mechanika czy automatyka itp. Z myśleniem nie
    mam
    problemów - zaówno logicznym jak też analitycznym czy abstrakcyjnym...
    AutoCad jest ci u mnie w trakcie nauki. Znam kilka języków programowania (w
    tym C bardzo dobrze, Delphi nie najgorzej)
    (zresztą sam język to nie problem - douczam się jeszcze tego co zdaje mi się
    jest teraz na "topie" czyli php/mySQL itp.)
    pracowałem w sumie w dwóch dość dużych jak na polskie warunki firmach.
    Nie mam niestety wyższego wykształcenia (z braku środków na ten cel po
    prostu - chętnie poszedłbym
    na jakieś studia zaoczne, ale to naprawdę nie mała inwestycja, która mój jak
    narazie baardzo skromny budżet
    naraziłaby na katastrofę).
    Nie mam też ( przynajmnie też mi się tak zdaje :) ) wygórowanych oczekiwań
    co do warunków zatrudnienia
    (nie potrzebuję samochodu (ale p.j. mam od 12 lat), komórki itp.
    "erwelacji"),
    gdy więc dostanę do łapki 2,5/3kPLN to będę naprawdę szczęśliwy...
    Czy ja za wiele wymagam ?
    Tyle się mówi o tym, że firmy poszukują teraz na gwałt specjalistów, że
    bezrobocie spada itd....
    Oczywiście, że nie wiem wszystkiego i alfą i omegą nie jestem, ale moje
    dotychczasowe doświadczenie
    dobrze ukazuje, że z kreatywnością i przyswajaniem nowej wiedzy z różnych
    dziedzin nie mam problemu.
    Miałem dotychczas do czynienia z różną egzotyką z zakresu szerokopojętych
    technologii - chemia, IT,
    elektronika. produkcja, jakość, mechanika, automatyka, a także misje
    (delegacje) zagraniczne -
    często działałem bez dokumentacji i jakiegokolwiek wsparcia...radziłem sobie
    ( czasem nie bez problemu,
    ale wynik końcowy w znakomitej większości przypadków był Pozytywny)...
    teraz jestem już lekko sfrustrowany....oszczędności się skończyły, a ja nie
    mam pracy i czuję się
    niepotrzebny.....mam ochotę (oczywiście za grzecznym przeproszeniem)
    pierdolnąć sobie w łeb...albo może jakimś stolarzem/ślusarzem zostać
    (zdolności manualnych również mi nie brakuje)...obawiam się tylko, że
    "specjaliści"
    z tych dziedzin będą mówić trochę "innym językiem" i ogólnie, że zrobię krok
    w tył....

    Pozdrawiam doświadczonych bezrobotnych
    B.

  • 2. Data: 2008-07-05 11:11:55
    Temat: Re: Jak szukać pracy ?! ...doświadczony bezrobotny...
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 5 Lip, 10:39, "WorkMachine" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > "specjaliści"
    > z tych dziedzin będą mówić trochę "innym językiem" i ogólnie, że zrobię krok

    nie od rzeczy byloby, gdybys pokazal swoje cv - z zatartym nazwiskiem
    i nazwami firm.

    Mam pewne podejrzenia, dlaczego odzew jest tak nikly - jesli wpisujesz
    w cv CALA swoja historie zawodowa, a nie profilujesz go pod katem
    konkretnego stanowiska, to juz masz odpowiedz - czlowiek, ktory
    jednego dnia konserwuje centralki, drugiego tworzy system
    informatyczny, a trzeciego naprawia samochody - nie jest postrzegany
    jako specjalista w zadnej z branz, a raczej czlowiek, ktory z braku
    umiejetnosci desperacko lapie sie wszystkiego, ale wkrotce nie daje
    sobie rady i musi ponownie szukac zajecia. Takie jest wrazenie -
    podkreslam - niekoniecznie pokrywajace sie z rzeczywistoscia, ale to
    od wrazen rekrutera zalezy Twoj dalszy udzial w procesie rekrutacji.

    Dlatego wlasnie prosze o Twoje cv, zeby zweryfikowac powyzsze.

    Oczywiscie, w/w jest wylacznie moim osobistym pogladem.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2008-07-05 11:17:22
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    WorkMachine pisze:
    > Nie mam niestety wyższego wykształcenia

    Z moich obserwacji wynika, że to jest pierwsza główna przyczyna.
    Możesz być mistrzem świata "w czymś tam", a i tak wiele firm ma odgórne
    założenie, że bez papierka z wyższym nie ma o czym rozmawiać.
    Nie twierdzę, że jest to reguła - piszę z własnego doświadczenia.

    > Nie mam też ( przynajmnie też mi się tak zdaje :) ) wygórowanych oczekiwań
    > co do warunków zatrudnienia (...)
    > gdy więc dostanę do łapki 2,5/3kPLN to będę naprawdę szczęśliwy...

    To jest druga (mowa cały czas o Trójmieście).

    > Miałem dotychczas do czynienia z różną egzotyką z zakresu szerokopojętych
    > technologii (...)

    Ten szeroki zakres to trzecia.
    Prowadząc działalność "ocierasz się" o różne branże. Czasem wymagające
    całkowitego przekwalifikowania. Taka elastyczność jest fajna, wręcz
    niezbędna przy prowadzeniu DG ale niekoniecznie z punktu widzenia
    potencjalnego pracodawcy.

    Ogólnie, im dłużej prowadziłeś działalność tym trudniej. W CV podasz, że
    prowadziłeś DG o... do... i do tego "załącznik" na 4 strony małą
    czcionką (żeby więcej się zmieściło) czym się zajmowałeś i co potrafisz.
    A na rozmowie kwalifikacyjnej dostaniesz pytanie w stylu: "hmmm...
    prowadził Pan działalność gospodarczą, z tego wynika, że wszystkie
    decyzje musiał Pan podejmować samodzielnie... Czy jest Pan w stanie
    zaakceptować fakt, że będzie Pan podlegał pod kierownika (dyrektora,
    itp.) i wykonywać jego (jej) polecenia? Czy nie będzie Panu
    przeszkadzało, że przełożony(a) będzie młodszy od Pana?"

    I co byś nie odpowiedział to i tak źle, bo HRowcowi w głowie się nie
    mieści, że w ciągu kilku dni jesteś w stanie zmienić nawyki nabyte przez
    kilka(naście) ostatnich lat.

    > teraz jestem już lekko sfrustrowany....oszczędności się skończyły, a ja nie
    > mam pracy

    To zaciśnij zęby i ją sobie zorganizuj. Na tym polega prowadzenie DG :)
    Wiem... wiem... łatwo mi mówić. Ale uwierz mi, też miałem okres żeby
    wszystko pier... (stąd moje "doświadczenie" w szukaniu pracy :)).
    Raz jest "z górki", a innym razem wręcz przeciwnie. Po doświadczeniach z
    szukaniem, doszedłem do wniosku, że nie mam innego wyjścia - COŚ zrobić
    muszę.

    > i czuję się
    > niepotrzebny.....mam ochotę (oczywiście za grzecznym przeproszeniem)
    > pierdolnąć sobie w łeb...

    Jeżeli obniżysz próg wynagrodzenia "do łapki" to bez problemu znajdziesz
    pracę. Przeczekasz, a jak frustracja, tym razem wynikająca z pracy na
    etacie znowu osiągnie niebezpieczny poziom to... wrócisz do DG :)

    > albo może jakimś stolarzem/ślusarzem zostać

    Z tego co wiem to jest "ssanie" na glazurników :) Nawet nie musisz
    likwidować DG, zmień tylko wpis w ewidencji i możesz wystawiać fakturki ;)

    > z tych dziedzin będą mówić trochę "innym językiem" i ogólnie, że zrobię krok
    > w tył....

    W mojej (prywatnej :)) nomenklaturze to się nazywa: "krok w bok" :)
    Najważniejsze nie tracić z oczu celu...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2008-07-05 12:49:29
    Od: "WorkMachine" <b...@o...pl>

    Witam ponownie,

    Dziękuję wam za odpowiedzi.
    Poniżej moje cv.
    Zgadzam się, że rzeczywiście może być ono zbyt ogólnikowo
    napisane lub mało precyzyjnie określające konkretne doświadczenia
    czy osiągnięcia w danej dziedzinie - będę się starał to jak najszybciej poprawić.
    Co do zarobków to zanim określiłem swoje wymagania to przeanalizowałem
    trochę lokalny rynek i jestem przekonany, że nie są tak jak napisałem - wygórowane
    - co nie znaczy, że się nie mylę :/ ... do tej pory pracując w swoim "fachu"
    zarabiałem takie właśnie pieniądze. Nie interesują mnie specjalnie stanowiska
    kierownicze - byłem już w jednej z firm "wciągnięty" na takie i szczerze
    mówiąc akurat w tamtej hierarchi nie miałem na to ochoty.
    Trudno mi powiedzieć czy mam "zdolności kierownicze", ale miałem
    do tej pory również doświadczenia w zarządzaniu (polegajacym raczej na podziale
    obowiązków na pewną grupę osób czy organizacji procesu logistyczno / produkcyjnego
    niż na tematyce "motywacji pracowników" itp spraw społecznych - chociaż rozwiniętych
    praktycznie
    zdolności interpersonalnych i obycia ze światem i klientem również mi nie brakuje -
    zdarzyło mi się
    za to kiedyś z hukiem "wyrzucić" pracownika z pracy - co jest dla mnie pewnym
    doświadczeniem
    pozwalającym mi stwierdzić jakie są np. moje granice cierpliwości itd.)

    Mój dość jasno określony cel na dalszą przyszłość (co nie znaczy że w pełni realny -
    i tego jestem świadomy)
    to zostać pilotem samolotu (pewnie raczej nie pasażerskiego (ze wzgędu na koszty
    szkoleń), a np. transportowego).
    Potrzebuję w pracy odrobiny adrenaliny (zodiakalny skorpion ;) ) lub chociaż
    tymczasowej zmiany otoczenia - lubię pracę w terenie.

    Nie wiem czy w tym naszym kochanym kraju w ogóle można "zaplanować swoją
    karierę"...lub w ogóle
    cokolwiek zaplanować...narazie życie i praca zdaję mi się nie być niczym stałym i na
    każdym kroku udowadnia mi
    że się mylę....
    Z firm, w których pracowałem odchodziłem głównie szukając "lepszego rozwiązania", ale
    teraz patrząc z perspektywy
    czasu skłonny jestem stwierdzić, że być może był to błąd ("Lepszy wróbel w
    garści...niż brak pracy").

    Jeśli chodzi o "zorganizowanie sobie pracy" na DG, tak jak wspomniał kolega Kviat to
    rzeczywiście
    nie jest to łatwe - zmienić branżę mogę, nie boję się też zacząć "od nowa", ale
    problem u mnie jest trochę inny
    - "z pustego nie nalejesz" - mam tu na myśli to, że albo będę potrzebował czasu (a
    tym samym i kasy na przetrwanie)
    na "doświadczenie się" i zakorzenienie się np. w innej branży czy też "podbranży tego
    co znam i robię"
    (interes rzadko zaczyna przynosić profity odrazu) albo np. musiałbym zainwestować
    jakieś środki
    i tak jak większość chyba rodaków zabrać się za szerokopojęty handel...

    Koniec wypocin i narzekań, cefał (w HTML, coby formatowanie zostało)
    poniżej - byłbym wdzięczny za ocenę...
    -------------------------------

    Curriculum Vitae

    DATA I MIEJSCE URODZENIA:

    WYKSZTAŁCENIE: Średnie Techniczne - Technikum Łączności w Gdańsku, Technik
    elektronik, Radiotechnika i Telewizja.

    PRZEBIEG KARIERY ZAWODOWEJ:

    2006 - 2008 Własna działalność gospodarcza, kontrakt menedżerski.

    2003 - 2006 XYZ2 sp. z o.o.; stanowiska - specjalista ds. procesu produkcji,
    kierownik działu jakości, elektronik,

    2002 - 2003 praca w Holandii,

    1999 - 2001 XYZ1 sp. z o.o.; stanowisko - informatyk / elektronik,

    JĘZYKI OBCE: Język angielski w stopniu dobrym w mowie i piśmie- FCE / matura.

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE I DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:

    a.. Praktyka w pracy w bezpośrednim kontakcie z kontrahentami polskimi i
    zagranicznymi.
    b.. Doświadczenie w pracy przy sprzedaży, produkcji, kontroli jakości, serwisie i
    uruchamianiu układów i urządzeń elektronicznych i mechanicznych.
    c.. Doświadczenie w serwisie, instalacjach i testach sieci komputerowych
    LAN/WAN/DSL (TCP/IP, IPX/SPX, itp.), drukarek, komputerów PC / notebook, serwerów
    (np. IBM, Dell) oraz urządzeń i technologii sieciowych (3Com, D-Link, Planet, Intel,
    Realtek, Wavetek, Bluetooth, Wi-Fi, GPRS, radiomodemy, itp.).
    d.. Znajomość zagadnień związanych z macierzami dyskowymi, ochroną danych, różnymi
    systemami plików (np. RAID, mirroring, kontrolery Adaptec, IBM, SCSI, FAT, FAT32,
    NTFS, CDFS, EXT2/3, NFS).
    e.. Podstawowa znajomość HTML, javascript, Flash oraz narzędzi do tworzenia stron
    internetowych i grafiki komputerowej.
    f.. Znajomość obsługi i administracji różnych systemów operacyjnych: Linux, różne
    dystrybucje - podstawy administracji i konfiguracji, Windows Mobile, CE, XP, 2000,
    NT, Me, `98, `95, DOS - konfiguracja i administracja, Novell Netware ver. 3, 4, 5 -
    konfiguracja i administracja.
    g.. Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z Internetem - umiejętność
    szybkiego i sprawnego wyszukiwania potrzebnych informacji oraz instalacji i
    konfiguracji usług sieciowych workstation / server (np. HTTP, FTP, SMTP, DNS, DHCP,
    Proxy, firewall, routing, NAT, port mapping).
    h.. Znajomość zasad budowy i działania układów mikroprocesorowych (np. `51, Atmel
    AVR, Microchip PIC, Nec, Infineon, Intel x86, Renesas, Flash, Eeprom, DataFlash,
    SRAM, RTC, I2C, SPI, UART, USB, LPT).
    i.. Praktyczne umiejętności i wiedza z zakresu programowania strukturalnego i
    obiektowego mikrokontrolerów oraz komputerów PC w językach: assembler, C, Basic,
    Turbo Pascal, Delphi.
    j.. Praktyczne umiejętności z zakresu projektowania, produkcji i montażu urządzeń i
    układów elektronicznych SMT i THT, projektowania obwodów drukowanych (np. Eagle,
    Protel).
    k.. Znajomość norm jakościowych dotyczących montażu elektronicznego - certyfikat
    instruktora IPC-A-610.
    l.. Znajomość zagadnień związanych z techniką m.cz. i w.cz. (AM, FM, ASK, FSK, PWM,
    PCM, PPM, DTMF, itp.).
    m.. Dobra znajomość zagadnień związanych z GPS (m.in.: protokół NMEA, U-Blox ubx),
    GSM/GPRS (np.: moduły przemysłowe GSM/GPRS, telefony, palmtopy, komendy AT Hayes),
    transmisją danych oraz zdalnym sterowaniem radiowym i SMS.
    n.. Dobra znajomość zasad budowy, instalacji i działania elektronicznych systemów
    zabezpieczeń i monitoringu.
    o.. Doświadczenie przy tworzeniu i tłumaczeniu dokumentacji technicznych i
    produkcyjnych w języku polskim i angielskim.
    p.. Praktyczna znajomość obsługi i konfiguracji różnorodnego oprogramowania
    biurowego, komunikacyjnego, graficznego i specjalistycznego, m.in.: MS Office, Open
    Office, ZoneLabs, WinRoute, Corel, Photoshop, Eagle, Protel, Partition Magic, Ghost,
    Borland Delphi 6, Borland Pascal 7, LanAnalyzer, TCPView, NetLab, HTTP servers, FTP
    servers, Lanchat, CloneCD, VirtualCD, Nero, Ferro Software, Skype, GG, Spik, Windows
    Commander, CodeVision AVR, Keil '51, Bascom, MPLab, ImageCraftC, ISPProg, MegaLoad
    Bootloader, GetRight, WinZip, WinRar, GPSGate, Automapa, GoogleEarth, Bluesoleil,
    FruityLoops, Virtual Serial Ports, Norton Commander, Xtree, InnoSetup Installer,
    FrontPage, AcdSee, Adobe Acrobat, Agilent AppCad, Serial port sniffer, USB sniffer,
    DiskEdit - hex editor, Data Recovery Software, AutoCAD - w trakcie nauki.
    q.. Doświadczenie w pracy z różnego rodzaju sprzętem specjalistycznym i pomiarowym
    do prac mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych m.in.: suwmiarka,
    szczelinomierz, mikrometr, wiertarka, frezarka, tokarka, prasa; mierniki i czujniki
    wielkości elektrycznych i fizycznych (m.in.: U, I, R, L, C, f, T, a); oscyloskopy,
    sondy, analizatory widma, analizatory i testery sieci LAN, programatory pamięci i
    mikrokontrolerów, testery produkcyjne urządzeń oraz układów i elementów
    elektronicznych, automaty produkcyjne, aparatury kontrolno-pomiarowe, aparatury do
    zdalnego sterowania.
    r.. Wiedza z zakresu budowy i praktyka w naprawach pojazdów, silników spalinowych i
    elektrycznych oraz innych urządzeń mechanicznych oraz elektrycznych.
    s.. Duże doświadczenie w prowadzeniu różnych pojazdów mechanicznych, m.in.:
    samochody osobowe, dostawcze, wózki widłowe.
    t.. Praktyczne umiejętności i wiedza z zakresu budowy, naprawy, sterowania i
    pilotażu modeli zdalnie sterowanych samolotów, helikopterów i samochodów z napędem
    spalinowym i elektrycznym.
    u.. Wiedza praktyczna i doświadczenie z zakresu transportu i logistyki.
    v.. Uprawnienia operatora wózka widłowego.
    w.. Zdolności manualne.
    x.. Prawo jazdy kat. B od 1996r.
    KURSY I SZKOLENIA:

    a.. XYZ0 sp. z o.o., praktyka zawodowa w serwisie komputerowym, listopad i grudzień
    1996.
    b.. FCE - First Certificate in English, czerwiec 1997.
    c.. Novell Netware 5 Administration, grudzień 1999.
    d.. 3Com Partners training, maj 2000.
    e.. IBM Netfinity Server Solutions, 2001.
    f.. IPC-A-610, Class A Instructor, maj 2003.
    g.. IPC-A-610, Class A Instructor, wrzesień 2005.
    CECHY OSOBOWOŚCI:

    a.. odpowiedzialność i samodzielność;
    b.. umiejętność pracy w zespole;
    c.. komunikatywność oraz wysoka kultura osobista;
    d.. zaangażowanie w powierzone obowiązki;
    e.. cierpliwość, precyzja i systematyczność;
    f.. dynamizm i kreatywność połączone z motywacją i inicjatywą w działaniu;
    g.. zdolności analityczne;
    h.. zamiłowanie do pogłębiania wiedzy, rozwijania własnych umiejętności i
    zdobywania nowych doświadczeń;
    i.. odwaga i poczucie humoru.
    ZAINTERESOWANIA: Modelarstwo lotnicze RC, lotnictwo, elektronika, mechanika, robotyka
    i automatyka, motoryzacja,

    technika audio-video, nowoczesne technologie, internet, chemia, wędkarstwo,
    meteorologia, przyroda, kosmologia, astronomia, budownictwo, energetyka, gotowanie,
    tenis, muzyka, podróże.

  • 5. Data: 2008-07-05 21:19:19
    Od: "marek" <g...@w...pl>

    Szczerze?
    Po co wypisywac ze ktos umie korzystac z gogle earth? albo windows commander?

  • 6. Data: 2008-07-06 06:54:49
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    WorkMachine pisze:

> [...]
    > (...)
    > p.. Praktyczna znajomość obsługi i konfiguracji różnorodnego oprogramowania

    aż tu nagle...

> [...]
    > suwmiarka, szczelinomierz, mikrometr, wiertarka, frezarka, tokarka, prasa;
    mierniki i czujniki wielkości elektrycznych i fizycznych (...)

    z tą wiertarką to już przesadziłeś :)

> [...]

    > u.. Wiedza praktyczna i doświadczenie z zakresu transportu i logistyki.
    > v.. Uprawnienia operatora wózka widłowego.
    (...)
    itd.

    W zasadzie nie wiadomo czy szukasz zatrudnienia, czy rozsyłasz CV żeby
    się swoim hobby pochwalić.
    W ogóle wiesz co chcesz robić?

    Twoje CV można skrócić o 80% i zostawić:
> [...]
    > u.. Wiedza praktyczna i doświadczenie z zakresu transportu i logistyki.
    > v.. Uprawnienia operatora wózka widłowego.

    Bez problemu znajdziesz pracę i to w zakresie wynagrodzenia jaki podałeś
    wcześniej.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2008-07-06 23:34:35
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    serio wysylales tak obszerne CV?

    jesli tak, to stoi to w sprzecznosci z tym co o sobie napisales:
    > Z myśleniem nie mam problemów - zaówno logicznym jak też analitycznym czy
    > abstrakcyjnym...

    ..a tak poza tym, to glowa do gory :)

  • 8. Data: 2008-07-07 08:36:13
    Od: "WorkMachine" <b...@o...pl>

    Dzięki za pokrzepienie ;)

    Moje cv jeszcze niedawno nie wyglądało tak obszernie...
    ..do czasu rozmowy z pewnym "specjalistą"...powiedział
    "napisz coś więcej o sobie, niekoniecznie związanego
    z doświadczeniem zawodowym...pracodawcy patrzą również na to kim jesteś,
    a nie tylko na konkretne doświadczenia w danej dziedzinie" ...
    a ja się tym w akcie desperacji dogłębnie zasugerowałem ;)
    ...nieważne...poprawiłem, żeby było konkretnie i na temat zrobilem
    z tego 3 cefałki sparametryzowane pod kątem rónych branż :),
    - tak jak było wcześniej, bez wiertarek, suwmiarek, helikopterów
    i banałów typu wiznzip czy windows commander.
    Jeden z przedpiszców zapytał czy ja wiem co chcę w ogóle robić...
    ..pewnie, że nie :) ...szukam Pracy, a nie stanowiska...czysta logika
    - po co się męczyć, chcę zarabiać i żyć jak człowiek -
    za przeproszeniem wisi mi czy będę kierowcą, stolarzem czy
    elektronikiem/informatykiem - po obdzwonieniu kilku firm okazuje się,
    że kierowca dostaje bez negocjacji spokojnie 2kPLN na rękę...a np.
    elektronik
    musi się napocić, żeby udowodnić, że coś wie, a potem jak wydusi na rozmowie
    kwotę powyżej tych 2000 to będzie święto lasu albo wielkie zdziwienie typu
    "czy wie pan, że to nie mała kwota" (dynamicznie rozwiające się firmy
    produkcyjne)
    ....maasakra :)
    Swoją drogą branża informatyki i elektroniki to jakieś wielkie
    nieporozumienie...oczywiście, że chcę pracować i uczyć się
    ...ale nie robić studia z informy przez całe życie - bo ten język już jest
    niemodny,
    bo technologia przestarzała itp.- nie mam zamiaru poświęcać swojego
    prywatnego życia
    po to by się np. wieczorami douczać nowych języków programowania - albo
    zastanawiać
    dlaczego to to niedziała czy tamto działało ale nagle (..qrwa nagle..)
    przestało...
    win95, 98, 2000, Xp, Vista - co jeszcze ? ...czy będzie bardziej dopracowane
    i stabilne ? ..wątpię....tyle nocek w życiu przez te zaawansowane
    technologie
    zarwałem, że mam (tak na marginesie) dość. Pracowałem w stresie, pod presją
    czasu, klienta, szefa (lub jeszcze gorzej - szefowej ;) ) po co ?
    Żeby zarabiać 500PLN więcej niż gość, który robi swoje, czasem machnie kilka
    nadgodzin, ale generalnie to o 16 idzie do domu i jest spokojny, że deska
    którą
    polakierował, skleił czy ostrugał będzie na drugi dzień wyglądać tak samo
    pięknie
    (chyba że jej ktoś pomoże zmienić image).
    Taki stolarz to ma dobrze, nauczy się swojego fachu i jest "mistrzem"
    - nowych gatunków drewna przecież nie wynajdą ! :)

    3mta się
    Pozdrawiam
    B.

  • 9. Data: 2008-07-07 13:35:55
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dzięki za pokrzepienie ;)

    przepraszam, ale nie czytalem tego maila - jest po prostu za dlugi :).

    wyobraz sobie, ze jestes pracodawca - przyszlo 50 zgloszen (CV)
    a Ty musisz je przejrzec i zrobic jakikolwiek odsiew;

    wolalbys, zeby kazde CV bylo tresciwe i mialo 1 strone?
    czy zeby bylo na 20 stron (no ale bys wiedzial "wszystko" o kandydacie)?

    nie obraz sie, ale jak wyslesz komus CV,
    ktore ma 20 stron, to na 99% zostaniesz wziety za debila
    a takich to nigdzie nie chca :)

  • 10. Data: 2008-07-07 15:50:05
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 7 Lip, 10:36, "WorkMachine" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > - tak jak było wcześniej, bez wiertarek, suwmiarek, helikopterów
    > i banałów typu wiznzip czy windows commander.

    Na Twoim miejscu kulbym zelazo poki gorace i skonsultowal na grupie te
    sprofilowane cv. A wlasciwie jedno, bo Cie grupowicze pewnie zjedza
    albo zignoruja, jak wyprodukujesz jeszcze jednego takiego
    dluuuuuuuuuuugiego posta. Wez pod uwage, ze nie kazdy ma czas i ochote
    na przedzieranie sie przez kilobajty tekstu.

    --

    Pozdrawiam,

    glos