PracaGrupypl.praca.dyskusjestudent II roku i wolontariat ? › student II roku i wolontariat ?
    From: "Paweł T." <d...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: student II roku i wolontariat ?
    Date: Sat, 7 Jan 2006 00:32:22 +0100

    Witam,
    Jestem studentem drugiego roku ekonomii dziennej. Po tym wlasnie roku musze
    wybrac specjalizacje. Mysle o Diagnostyce Przedsiebiorstw albo Handlu
    Zagranicznym. Jednak co roku ekonomie koncza tysiace ludzi w Polsce wiec
    szanse na prace mizerne. Stad moje myslenie co zrobic zeby po studiach (na
    ktorych sie de facto nie przemeczam i czasu mam sporo) miec choc troszke
    doswiadczenia i jakiekolwiek kontakty.

    Do rzeczy. Zastanawiam sie nad zgloszeniem do banku lub jakiejs firmy
    doradczej w charakterze pomocy zwyklej,jako wolontariusz. Z opowiadan
    znajomych byloby to cos w stylu poukladania papierkow,drukowania
    umow,przepisywania dokumentow,policzenia czegos na kalkulatorze no i
    robienia kawek oczywiscie... przynies podaj jednym zdaniem...:) Jednak czego
    oczekiwac gdy moja wiedza jest na drugim roku praktycznie zadna.

    Zastanawiam sie czy przychodzac 2 razy w tygodniu na kilku godzin mam szanse
    wyciagnac z tego cos pozytecznego,jakies obycie ze
    srodowiskiem,dokumentami.Czy takie zdobyte doswiadczenie przy wykonywaniu
    ww. czynnosci przyda sie kiedys i bedzie cos znaczyc w CV? Czy moze lepiej
    patrzec perspektywicznie i liczyc na angaz po studiach lub staz w czasie
    studiow?

    Moja znajomosc rynku pracy i zasad nim kierujacych jest znikoma stad zwracam
    sie do Was o pomoc i porade.
    Pozdrawiam
    Pawel T.