PracaGrupypl.praca.dyskusje › student 3 czy 4 roku?

  • 1. Data: 2005-06-04 16:56:59
    Temat: student 3 czy 4 roku?
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    czy jesli szukam pracy w okresie wakacyjnym, napisac w CV (wersja
    angielska). 3rd czy 4th year student?

  • 2. Data: 2005-06-04 17:05:47
    Temat: Re: student 3 czy 4 roku?
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    r-a-d napisał(a):

    > czy jesli szukam pracy w okresie wakacyjnym, napisac w CV (wersja
    > angielska). 3rd czy 4th year student?

    Jeżeli masz taką ilość wpisów do indeksu że wpis Dziekana o zaliczeniu
    semestru jest formalnością to jesteś bez wątpienia studentem 4 roku.
    To szczegół nie przejmuj się :)
    Wwa

  • 3. Data: 2005-06-04 17:50:03
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-04 19:05, Użytkownik Wwa napisał:

    > Jeżeli masz taką ilość wpisów do indeksu że wpis Dziekana o zaliczeniu
    > semestru jest formalnością to jesteś bez wątpienia studentem 4 roku.
    > To szczegół nie przejmuj się :)

    Studentem kolejnego roku jest się dopiero od 1 października.
    Przez cały okres wakacji pytający jest nadal studentem 3 roku.

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2005-06-04 17:57:08
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 04 Jun 2005 19:50:03 +0200, Witiia
    <w...@p...onet.pl> zakodował:

    >Przez cały okres wakacji pytaj?cy jest nadal studentem 3 roku.

    IMO jak masz w indeksie, że "semestr 6 zaliczono" to jesteś studentem
    7 semestru - a na 100% już nie jesteś studentem trzeciego roku.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2005-06-04 18:08:32
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    "Kaizen"

    > IMO jak masz w indeksie, że "semestr 6 zaliczono" to jesteś studentem
    > 7 semestru - a na 100% już nie jesteś studentem trzeciego roku.

    czyli uwzgledniajac poprawki to studentem IV roku bede zapewne dopiero w
    polowie pazdziernika ;-)

  • 6. Data: 2005-06-04 18:28:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 4 Jun 2005 20:08:32 +0200, "r-a-d"
    <s...@d...com> zakodował:

    >czyli uwzgledniajac poprawki to studentem IV roku bede zapewne dopiero w
    >polowie pazdziernika ;-)

    A, jak nie zaliczyłeś 6 semestru, to jesteś ciągle na 3 roku (i przy
    odrobinie pecha może kilka lat być studentem 3 roku).

  • 7. Data: 2005-06-04 18:33:21
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    r-a-d napisał(a):

    > "Kaizen"

    > czyli uwzgledniajac poprawki to studentem IV roku bede zapewne dopiero w
    > polowie pazdziernika ;-)

    A gdyby się coś wlokło z 1 roku to oficjalnie nie ma zaliczonego 1
    ;) mimo że Dziekan wpisał warunkowo na x-ty semestr

    Aby było na m weselej:
    Student pyta studenta: na którym roku studiujesz ?
    Zagadnięty odpowiada: na wszystkich!

  • 8. Data: 2005-06-04 20:12:31
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-04 19:57, Użytkownik Kaizen napisał:

    > IMO jak masz w indeksie, że "semestr 6 zaliczono" to jesteś studentem
    > 7 semestru - a na 100% już nie jesteś studentem trzeciego roku.

    Jak możesz być studentem 4 roku, jak jeszcze ten rok się nie rozpoczął?
    Masz zaliczony 6 semestr - to wszystko.
    A jak ktoś rzuci akurat wtedy studia? To powie, że przerwał po 3 roku, a
    nie na 4 roku - prawda?

    --
    Witiia

  • 9. Data: 2005-06-04 22:22:59
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Wwa napisał(a):

    > Aby było na m weselej:
    > Student pyta studenta: na którym roku studiujesz ?
    > Zagadnięty odpowiada: na wszystkich!

    Ty się śmiejesz, a ja z takim gościem studiuję. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 10. Data: 2005-06-04 22:48:34
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Ty się śmiejesz, a ja z takim gościem studiuję. :)

    Z siebie to dopiero potrafię się śmiać!
    W plecki ma algebrę czy analizę matematyczną ? ;)

    Mój kolega mówił: studia to nie wyścigi, liczy się nie to
    kto szybciej biegnie tylko ten kto dobiegnie do mety.
    Myślę że w tym jest dużo racji.
    Wwa