PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZYBKA GOTÓWKA!!! - praca od zaraz!

  • 1. Data: 2005-06-03 23:58:39
    Temat: SZYBKA GOTÓWKA!!! - praca od zaraz!
    Od: "Anetta" <d...@p...onet.pl>

    Wystarczy 10-20min dziennie przy komputerze a już po kilku dniach zaczniesz
    bardzo dobrze zarabiac! TO NIE JEST KLIKANIE W BANERY CZY ODBIERANIE
    MAILI!!! Nie czekaj az inni sie wzbogaca! ? Ja spróbowałam i nie żałuję,
    Tobie też się poszczęści jeśli tylko chcesz! Napisz do mnie:
    d...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-06-04 10:36:42
    Temat: Re: SZYBKA GOTÓWKA!!! - praca od zaraz!
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Po pierwsze Nie Ta Grupa czyli w skrocie NTG. Ale Ty, biznesłuman masz to w
    d* prawda? Po drugie nie oferujesz żadnej pracy tylko wkręcasz naiwnych na
    łańcuszek św. Antoniego. Ogarnij się i wróć do uczciwego życia.

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 3. Data: 2005-06-04 11:10:04
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Juzek Kocimientka napisał(a):

> [...]
    > d* prawda? Po drugie nie oferujesz żadnej pracy tylko wkręcasz naiwnych na
    > łańcuszek św. Antoniego. Ogarnij się i wróć do uczciwego życia.

    Zaraz, zaraz jak ty to powiedziałeś biznesłomem?
    :)