PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na wakacje dla 15-latki

  • 1. Data: 2005-06-04 11:26:20
    Temat: Praca na wakacje dla 15-latki
    Od: "PePe_M" <s...@n...pl>

    Witam i w imieniu siostrzenicy pytam, czy 15 letnia osoba moze wykonywac
    jakies prace w czasie wakacji??

    --
    PePe_M

  • 2. Data: 2005-06-04 14:42:15
    Temat: Re: Praca na wakacje dla 15-latki
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-04 13:26, Użytkownik PePe_M napisał:
    > Witam i w imieniu siostrzenicy pytam, czy 15 letnia osoba moze wykonywac
    > jakies prace w czasie wakacji??

    tak

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2005-06-05 07:00:48
    Od: "PePe_M" <s...@n...pl>

    Dnia Saturday, June 04, 2005 4:42 PM czasu lokalnego,
    niejaki(a): Witiia z adresu: <w...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > tak

    Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz
    Ale moze troszke szczegolow.
    Mam na mysli legalna prace na jakas umowe na czas okreslony, ew. jakie
    sa obostrzenia, jaki wymiar czego nie wolno...

    --
    PePe_M

  • 4. Data: 2005-06-05 07:31:47
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Mam na mysli legalna prace na jakas umowe na czas okreslony, ew. jakie
    > sa obostrzenia, jaki wymiar czego nie wolno...

    Rzuc okiem na http://hrk.pl/kk/lc9.php. Chyba najbardziej miarodajnym
    zrodlem bedzie kodeks pracy - ale rzeczywistosc czesto wyglada inaczej. A
    swoja droga google na ten temat maja wiele do powiedzenia........

    Pozdrrr... Reksio

  • 5. Data: 2005-06-05 11:05:48
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-05 09:00, Użytkownik PePe_M napisał:

    > Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz

    Proszę

    > Ale moze troszke szczegolow.
    > Mam na mysli legalna prace na jakas umowe na czas okreslony, ew. jakie
    > sa obostrzenia, jaki wymiar czego nie wolno...

    Przecież tyle dzieciaków pracuje przy zbieraniu owoców, roznoszeniu
    ulotek, w przetwórniach owocowych. Trzeba tylko chcieć i rozejrzeć się.

    Oczywiście to są wszystko umowy zlecenia, o ile są, bo po co komu takie
    umowy na 2 miesiące?
    Ja kiedyś zrywałem wiśnie, roznosiłem ulotki - kasa była a umowy mnie
    nie obchodziły.

    --
    Witiia

  • 6. Data: 2005-06-06 17:00:02
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d7uma6$aqs$1@news.onet.pl...
    > Oczywiście to są wszystko umowy zlecenia, o ile są, bo po co komu takie
    > umowy na 2 miesiące?
    > Ja kiedyś zrywałem wiśnie, roznosiłem ulotki - kasa była a umowy mnie
    > nie obchodziły.

    Z umowami to taki problem, ze pozniej trzeba je w PITach rozliczac...

    Kania