PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w internecie się opłaca! Przeczytaj uważnie!

  • 1. Data: 2005-06-04 11:00:39
    Temat: Praca w internecie się opłaca! Przeczytaj uważnie!
    Od: "Wioleta Kamińska" <v...@W...gazeta.pl>

    Witajcie. Chciałam wam powiedzieć że niektóre ogłoszenia co do pracy w
    internecie są prawdziwe i można naprawde nieżle zarobić. Jestem internautką i
    często szperam w necie w poszukiwaniu przydatnych informacji i ogłoszeń.
    Kiedyś bawiłam sie w czytanie emaili ale znudziło mi sie i zwyczajnie
    brakowało mi na to czasu. Kiedyś na stronie internetowej przeczytałam
    ogłoszenie: 5.000 w miesiąc do zarobienia przez internet. Wydawało mi sie to
    nieprawdopodobne i naciągane postanowiłam jednak napisać e-maila z prośbą o
    przesłanie wiekszej ilości informacji. I to był strzał w dziesiątkę
    postanowiłam spróbować tym bardziej że miałam do dyspozycji okres próbny 30
    dni w którym to nie ponosiłam żadnych kosztów. Okres ten przeszłam pozytywnie
    według mnie bo zaczęłam zarabiać może nie 5.000 trochę mniej ale to też dla
    tego że brakowało mi czasu na pracę to co zarabiam wystarczy mi w zupełności.
    Jednak ty możesz zarobić więcej ode mnie czego ci z całego serca życzę. Jeśli
    chcesz spróbować napisz do mnie a ja wprowadzę cie krok po kroku w ten świat.
    Spróbuj nic nie tracisz a możesz zyskać. Wiadomość tą pisałam całkowicie
    uczciwie. Dalej dołączcie do naszego grona.

  • 2. Data: 2005-06-04 11:49:58
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 04 cze 2005 w liście [news:d7s1km$avu$1@inews.gazeta.pl]
    Wioleta Kamińska [v...@W...gazeta.pl] napisał(a):

    > Wiadomość tą pisałam całkowicie uczciwie.

    Serio serio? Normalnie śmiech na sali.

    I standardowo:
    Uwaga! Oszustka!

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 3. Data: 2005-06-04 13:13:11
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik "Wioleta Kamińska" <v...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d7s1km$avu$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Spróbuj nic nie tracisz a możesz zyskać. Wiadomość tą pisałam całkowicie
    > uczciwie. Dalej dołączcie do naszego grona.

    Ale pierdoly

  • 4. Data: 2005-06-04 23:47:13
    Od: "T^L" <t...@t...net.pl>

    to my podnosimy reke do gory, chcemy zarabiac 5 tys miesiecznie.......oooo i
    nic ciagle nic....nadal jestesmy bezrobotni......ludzie odpuscie sobie takie
    posty, nikt w to nie wierzy.