PracaGrupypl.praca.dyskusje › student 3 czy 4 roku?

  • 11. Data: 2005-06-05 00:00:39
    Temat: Re: student 3 czy 4 roku?
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    r-a-d wrote:
    > czy jesli szukam pracy w okresie wakacyjnym, napisac w CV (wersja
    > angielska). 3rd czy 4th year student?

    to napisz, ze masz finished 3rd year, czy jakos tak ;)

  • 12. Data: 2005-06-06 16:57:36
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d7spk6$l1n$1@news.onet.pl...

    > Studentem kolejnego roku jest się dopiero od 1 października.
    > Przez cały okres wakacji pytający jest nadal studentem 3 roku.

    Hmmm... A u nas jak masz fakultety w czasie wakacji, to liczone sa one jako
    robione na kolejnym (zaczynajacym sie od pazdziernika) roku.

    Moze to zalezy od uczelni?

    Ja tam zawsze po sesji mowie, ze jestem juz na kolejnym roku :)

    Kania