PracaGrupypl.praca.dyskusje › Au Pair w Anglii

  • 1. Data: 2005-06-14 14:56:30
    Temat: Au Pair w Anglii
    Od: "biedronka" <p...@i...pl>

    Ile średnio za rok może dostać Au Pair w Anglii. Oczywiście pytam o czysty
    zysk po odliczeniu wszelkich kosztów wyjazdu, pobytu, opłaceniu wszelkich
    kursów nauki języka angielskiego. Pytam bo widziałam ofertę, w której była
    mowa o zarobieniu ok.70 000zł. (nie pomyliłam ilości zer) Czy to możliwe??

    P.

  • 2. Data: 2005-06-15 09:25:03
    Temat: Re: Au Pair w Anglii
    Od: cura <m...@d...majlowy>

    Na pl.praca.dyskusje napisane przez Ciebie zostało:
> [...]
    > mowa o zarobieniu ok.70 000zł. (nie pomyliłam ilości zer) Czy to możliwe??

    Moim zdaniem to mało prawdopodobne. Aupair w UK zarabiają maksymalnie około
    100 L/tydzień. Jeżeli host family zdecyduje się pokrywać w pełni wydatki
    związane z Twoimi kursami no to można powiedzieć, że tyle właśnie
    zarobisz na czysto. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale zarówno w górę
    jak i w dół - jeśli chodzi o pieniądzę (wiadomo - większe miasto to
    większa kasa i odwrotnie).

    Jeżeli chcesz zarobić większe pieniądze - jedź jako mothers help albo
    nanny. Oczywiście musisz posiadać odpowiednie kwalifikacje - wyższe niż
    w przypadku aupair.

    PS. Wszelkie reklamowe oferty z podaną kwotą zarobków "na dzień dobry"
    możesz dzielić przez 2.

    pozdrawiam,
    --
    cura