PracaGrupypl.praca.dyskusje › stroje firmowe... komentarz zbedny

  • 61. Data: 2004-06-28 18:53:14
    Temat: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał
    > Ja
    >
    > "Pedał" to określnie (nie jestem pewnien tylko, czy obraźliwe, czy nie)
    > homoseksualitów, ale ty o tym pewnie wiesz tylko się zgrywasz.

    ROTFL!!!

    Nie znam
    > żadnego a to ich należało by się spytać jak to słowo odbierają. Zakładając
    > że nie jest obraźliwe, gdyby pracował w sklepie dla nich nie miałbym nić
    > przeciwko,
    co masz na mysli, "sklep dla pedalów"? ROTFL, a tak BTW to te dziewczyny nie
    pracuja w sklepie dla "dziwek"

    a jak bys miał pracowac w sklepei z rowerami? i takie koszulki wymyslił by
    sobie pracodawca bo ma głupie poczucie humoru to co wtedy?

    >aby pracować w obcisłych skórzanych spodniach i koszulką z
    > takowym napisem, praca to praca.

    jasne zwłaszcza za pracodawca płaci za nia 824 brutto(strzelam), nie dosc ze
    praca beznadziejna to jeszcze ponizająca, a takie koszulki przyciągaja chyba
    jakis kompletnych zboków bo normalny człowiek idzie do sklepu zeby cos kupić
    a nie polampić sie na sprzedajace panienki i miec podniete z tego faktu

  • 62. Data: 2004-06-28 19:12:01
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "motto" <m...@w...pl> wrote in message
    > Ok wiem, jest cieżko, ale ja też
    > miałem cieżko i nikt się nade mną nie litował. Pracodawca płaci i
    wymaga.

    Ale są normy społeczne, których łamanie szkodzi ogółowi w bliższym lub
    w krótszym czasie. Dlatego np. zakazana jest pornografia sadyzmu.
    Co byś powiedział gdyby szef kazał bić pracowników batem?
    "Pracodawca płaci i wymaga"? Pracodawca też musi się dostosować.
    Owszem ma prawo wymagać dobrej pracy itd. ale normy moralne nie wzięły
    się znikąd.

  • 63. Data: 2004-06-28 19:13:07
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "motto" <m...@w...pl> wrote in message
    > A ja myślę, że problem jest wyolbrzymiany, zdarzył się jeden czy
    dwóch, a
    > Panie tak bardzo się tym przejeły, że zaczeły histeryzować. Od słowa
    do
    > słowa słów przybywało w opowieści i wyszedł dramat.
    > Pozdrawiam

    Jesli jesteś panią to pomyśl jakbyś się czuła gdyby szef kazał ci
    chodzić z napisem, który "każdy" Polak przetłumaczy na kurwa. Myślisz,
    ze poważano by Ciebie, czy odwrotnie?
    A jesli panem to zmień nieco sytuację na wymienionego tu wcześniej
    "chuja".
    Chciałbyś? Miło byś się czuł przy kolegach?

  • 64. Data: 2004-06-28 19:18:05
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > a co wiesz o sztukach walki? pewnie nic. wg ciebie tam sie bije po mordach
    > takze w tym celu sie to cwiczy? jesli jestes kaleka nie potrafiaca zrobic
    > wymachu czy sklonu to najlepiej wymiewac innych nazywajac ich dresiarzami
    > obrazajac SZTUKE. niemeskie to bardzo. kobiecie bym sie nie dziwil jak
    > zazdrosci innej figury....

    Zanim cos powiesz to przeczytaj i ZROZUM watek. Gosc mowil o tym ze jego
    dziewczyna moze nosic na koszulce "Przelec mnie" bo cale miasto wie ze to
    jego dziewczyna wiec mu nikt nie podsokczy. Sztuka czlowieku to jest cos co
    sie kontempluje a nie tym chwali. Jasne ?
    Pozatym nikogo nie nazywalem dresiarzem.

    Moj
    > szokuje.
    > ma
    >
    > jak ja zaloze koszulke z napisem php to pewnie tacy jak ty beda lazic za
    > mna? dobrze mowie ;) jestes pehapowcem no nie? ;)

    Ot i kolega nawet potrafi wyciagnac adres e-mail z posta na usenet. No no no
    szczena mi opadla.
    Co do komentarza z koszulka php to wymysl cos z wieksza finezja. Proponuje
    SZTUKE MYSLENIA.

    > a ty jestes marnym lamerem ktory szufladkuje ludzi po napisach na
    koszulkach

    Lamer - szufladkujacy ludzi po napisach na koszulkach hmmmm Takiej
    definicji jeszcze nie slyszalem, ale zapamietam.

    > a co to jest walic testosteron? to ma cos wspolnego z "walic w dupe" ?

    Proponuje ponownie przeczytac watek, nastepnie usiasc w fotelu, zastanowic
    sie gleboko nad tym o co chodzi w tych napisach, ktore czytasz w postach a
    dopiero potem probowac cos pocic paluchami.

    Tomek

  • 65. Data: 2004-06-28 19:22:32
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    [CIACH ALL BOHATERA OPOWIESCI]

    No i caly swiat wie jaki to z ciebie bohater. Szwy, wybite barki, skopane
    dupy no no no. Teraz wszyscy na grupie powinni powiedziec
    O JESUUUUU taki HERO a my mu dajemy w kosc.
    Sory sensey

    > Pozdrawiam i jak dla mnie EOT o dresiarstwie.

    EOT o czymkolwiek

  • 66. Data: 2004-06-28 19:25:56
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Jak juz mnie cytujesz to cytuj calosc, bo dalszy ciag nieco zmienia
    > wymowe calej wypowiedzi:
    >
    > "Kolosalnym bledem jest jednak olanie znaczenia tego slowa tu,
    > w naszej kulturze."

    Hehehehe a pamietasz w poprzednich watkach jak cytowalas ze mnie
    ??:)))))))))
    Ale co tam, i tak cie lubie :))

    Tomek

  • 67. Data: 2004-06-28 19:43:26
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Bo w tlumaczeniach nie jest. Na ulicy za to jak najbardziej, co
    > widac po skojarzeniach panow o ktorych te dziewczyny mowia.

    No wlasnie :)))
    Swieta racja

    Tomek

  • 68. Data: 2004-06-29 06:28:49
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Mon, 28 Jun 2004 21:25:56 +0200]:

    > Hehehehe a pamietasz w poprzednich watkach jak cytowalas
    > ze mnie ??:)))))))))

    Mowiac szczerze to nie. Ale widac zasluzyles ;)

    > Tomek

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 69. Data: 2004-06-29 11:13:41
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wziął jakieś panny ze wsi, które wpadają w histerię kiedy facet składa
    > niedwuznaczną propozycję, zamiast mu odpowiedzieć tak, żeby nie wiedział
    > gdzie ma się schować. :)

    czy to nie są daleko idące wnioski? skąd wniosek, że panny sa ze wsi? poza
    tym odpowiadanie klientom w taki sposób nie nalezy chyba do obowiązków
    sprzedawcy, prawda?

    i w ogóle - więcej empatii, kolego

  • 70. Data: 2004-06-29 11:37:33
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > i w ogóle - więcej empatii, kolego

    Tak gadacie i gadacie o tych dziewczynach ze wsi ubranych w odzienie z
    informacja o tym ze jest sie psem plci zenskiej, ale ja w kwiestii formalnej
    : Kto to jest ta empatia ??? :)))

    Tomek