PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakiś link do nowego kodeksu pracy

  • 1. Data: 2002-11-22 10:51:25
    Temat: Jakiś link do nowego kodeksu pracy
    Od: "PiotreC" <p...@o...com.pl>

    Czy jest gdzieś na sieci kodeks pracy zawierający ostatnie zmiany? Jeśli
    tak, proszę o linka. Dzięki

    --
    Piotrek

    adres bez cyferek!

  • 2. Data: 2002-11-22 11:07:38
    Temat: Re: Jakiś link do nowego kodeksu pracy
    Od: "Magdunia" <m...@k...pl>

    "PiotreC" <p...@o...com.pl> wrote in message
    > Czy jest gdzieś na sieci kodeks pracy zawierający ostatnie zmiany? Jeśli
    > tak, proszę o linka. Dzięki
    Slicznie omowione na stronach Rzeczpospolitej ;-))))

    Magda

  • 3. Data: 2002-11-22 13:20:17
    Od: "PiotreC" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Magdunia" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

    > "PiotreC" <p...@o...com.pl> wrote in message
    > Slicznie omowione na stronach Rzeczpospolitej ;-))))
    >
    > Magda

    Chodzi mi o dokłądną treść, a tam chyba są tylko urywki i komentarz.
    Piotrek

  • 4. Data: 2002-11-22 13:27:16
    Od: "Magdunia" <m...@k...pl>

    > Użytkownik "Magdunia" <m...@k...pl> napisał w wiadomooci

    Jeśli

    > Chodzi mi o dokłądną treoć, a tam chyba są tylko urywki i komentarz.
    Albo ja jestem sieknieta albo ktos inny:
    zaczyna sie http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/KPracy/kp_spi
    s.html tu i
    sa linki do poszczegolnych dzialow...
    I to zgodnie z tym co napisane na samej gorze jest stan prawny na 1 lipca
    2003! A ze na gorze dali omowienie - chlopie - chcialam Ci podac jak na
    tacy.. Sorki.....

    Magda

  • 5. Data: 2002-11-22 13:55:13
    Od: "PiotreC" <p...@o...com.pl>

> [...]
    > I to zgodnie z tym co napisane na samej gorze jest stan prawny na 1 lipca
    > 2003! A ze na gorze dali omowienie - chlopie - chcialam Ci podac jak na

    Dzieki!!!
    Piotrek

  • 6. Data: 2002-11-22 23:26:01
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    PiotreC wrote:

    > Czy jest gdzieś na sieci kodeks pracy zawierający ostatnie zmiany? Jeśli
    > tak, proszę o linka. Dzięki
    >
    > --
    > Piotrek

    A oprocz Rzepy, takie rzeczy mozna znalezc na http://www.sejm.gov.pl w
    dziale prawo. Maja tam niepisany zwyczaj (nie zawsze obowiazuje, nie
    zawsze zaraz po opublikowaniu itd. - slowem nie na 100%), ze wszelkie
    ustawy aktualizuja (nie dotyczy Rozporzadzen Rzadu itd.)

    Jezeli link potnie, to musisz go sobie skleic:

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/efc5ae3d09c700a3c12566570049c352/$FIL
    E/D19740141L.pdf

    Flyer