PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz-rezygnacja

  • 1. Data: 2006-04-12 09:33:28
    Temat: staz-rezygnacja
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl>

    Można zrezygnować ze stażu w trakcie jego odbywania?
    załóżmy, że staż jest na 9 miesięcy, a po 3 mamy już dość obecnego
    stażodawcy, co wtedy? podobno trzeba zapłacić jakąś karę??

  • 2. Data: 2006-04-12 10:36:21
    Temat: Re: staz-rezygnacja
    Od: "Robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mieszkaniec" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Można zrezygnować ze stażu w trakcie jego odbywania?
    > załóżmy, że staż jest na 9 miesięcy, a po 3 mamy już dość obecnego
    > stażodawcy, co wtedy? podobno trzeba zapłacić jakąś karę??

    Hej,
    Możesz przerwać, jeżeli znajdziesz sobie Pracodawcę , który zatrudni
    Ciebie na umowę o pracę-wtedy nie ponosisz żadnych kar (sam tak kiedyś
    rezygnowałem ze stażu). Ale w Twoim przypadku to nie wiem czy się nie
    obejdzie
    bez jakiejś "kary" finansowej.......
    Powodzenia.

  • 3. Data: 2006-04-12 11:04:38
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Wed, 12 Apr 2006 11:33:28 +0200, mieszkaniec napisał(a):

    > Można zrezygnować ze stażu w trakcie jego odbywania?
    > załóżmy, że staż jest na 9 miesięcy, a po 3 mamy już dość obecnego
    > stażodawcy, co wtedy? podobno trzeba zapłacić jakąś karę??

    Finansowo - tylko zwrot kosztów organizacji, czyli badania lekarskie.
    Ale i na 90 dni zostaniesz wykreślony z ewidencji bezrobotnych.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2006-04-12 15:46:53
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    mieszkaniec napisał(a):
    > Można zrezygnować ze stażu w trakcie jego odbywania?
    > załóżmy, że staż jest na 9 miesięcy, a po 3 mamy już dość obecnego
    > stażodawcy, co wtedy? podobno trzeba zapłacić jakąś karę??

    jeśli masz ich dość to pewnie coś przeskrobali - np łamią warunki stażu
    itp. A w takim wypadku możesz donieć instytucji wysyłającej na staż (UP) :)

  • 5. Data: 2006-04-12 16:44:57
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl>

    Użytkownik "3lancer" <3...@v...pl> napisał w wiadomości

    > jeśli masz ich dość to pewnie coś przeskrobali - np łamią warunki
    > stażu itp. A w takim wypadku możesz donieć instytucji wysyłającej na
    > staż (UP) :)

    Nieprzyjemny szef, wykorzystywanie darmowej siły roboczej to raczej
    odczucia subiektywne i urząd nic tu nie poradzi. Pytam tylko
    teoretycznie

  • 6. Data: 2006-04-12 19:19:45
    Od: raku <raku/spam-off/@buziaczek.pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski spłodził(a):

    > Finansowo - tylko zwrot kosztów organizacji, czyli badania lekarskie.

    ja słyszałem, że należy jeszcze oddać "pensję", jaką się pobierało do
    momentu rezygnacji.

    --
    raku
    raku/spam-off/@buziaczek.pl

  • 7. Data: 2006-04-12 19:44:12
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    > Nieprzyjemny szef, wykorzystywanie darmowej siły roboczej to raczej
    > odczucia subiektywne i urząd nic tu nie poradzi. Pytam tylko teoretycznie

    no to znajdź pracę na etat i nie będziesz się musiał martwić stażem (ok
    - wiem że dzisiaj to nie jest łatwe...ale życzę powodzenia)

  • 8. Data: 2006-04-13 04:51:04
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    raku wrote:

    > Waldemar "Jakec" Bulkowski spłodził(a):

    > ja słyszałem, że należy jeszcze oddać "pensję", jaką się pobierało do
    > momentu rezygnacji.

    To ktos Cie wkrecal, bo niczego takiego w ustawie nie ma. Grozi tylko
    utrata statusu bezrobotnego na 90 dni ("... z własnej winy przerwał
    staż, szkolenie lub przygotowanie zawodowe w miejscu pracy").

    --
    http://nz.pasnik.pl
    pierwsze wrazenia z Nowej Zelandii

  • 9. Data: 2006-04-13 13:09:25
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    raku napisał(a):

    > ja słyszałem, że należy jeszcze oddać "pensję", jaką się pobierało do
    > momentu rezygnacji.

    z tego co pamietam to kiedyś tak było, ale nastąpiła zmiana w
    przepisach. Głowy jednak nie dam ;)

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 10. Data: 2006-04-14 05:17:19
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Thu, 13 Apr 2006 15:09:25 +0200, czarny napisał(a):

    > z tego co pamietam to kiedyś tak było, ale nastąpiła zmiana w
    > przepisach. Głowy jednak nie dam ;)

    Nigdy tak nie było. Ale... część urzędów źle interpretowała przepisy.
    Bo w przepisach jest mowa o zwrocie kosztów organizacji stażu.
    Niektórzy podciągali pod to również stypendium - a to błąd.

    3mcie się.