PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek z PUP

  • 1. Data: 2006-04-12 07:46:00
    Temat: Zasiłek z PUP
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    10 miesięcy temu byłem na zasiłku (zostało mi jeszcze 6 miesięcy), czy
    jeżeli teraz po tych 10 miesiącach pracy został bym zwolniony wracam na ten
    stary zasiłek ???

  • 2. Data: 2006-04-12 08:26:12
    Temat: Re: Zasiłek z PUP
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > jeżeli teraz po tych 10 miesiącach pracy został bym zwolniony wracam na ten

    Tak, rejestrujesz się w ciągu 7 dni od dnia utraty pracy i wracasz na
    zasiłek.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-04-12 08:33:48
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    żeby mieć prawo do zasiłku, musisz mieć przepracowane bodajże w ciągu
    ostatnich 24 miesięcy 12 (oczywiście jest istotny sposób wypowiedzenia
    ostatniej umowy)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2006-04-12 08:48:24
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości
    > żeby mieć prawo do zasiłku, musisz mieć przepracowane bodajże w ciągu
    > ostatnich 24 miesięcy 12 (oczywiście jest istotny sposób wypowiedzenia
    > ostatniej umowy)

    Ale to jest jak wogóle wcześniej ci nie przusługiwał, wiem że jeżeli
    przerwałeś zasiłek jest inaczej tylko szczegółów nie znam bo się ciągle
    prawo zmienia.

  • 5. Data: 2006-04-12 11:01:15
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Wed, 12 Apr 2006 10:26:12 +0200, czarny napisał(a):

    > Tak, rejestrujesz się w ciągu 7 dni od dnia utraty pracy i wracasz na
    > zasiłek.

    Teraz już w ciągu 14 dni.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2006-04-13 05:24:41
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    gromax napisał(a):
    > żeby mieć prawo do zasiłku, musisz mieć przepracowane bodajże w ciągu
    > ostatnich 24 miesięcy 12 (oczywiście jest istotny sposób wypowiedzenia
    > ostatniej umowy)

    tak, ale w tym konkretnym przypadku to nie obowiązuje, gdyż już nabył
    prawo do zasiłku.