PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz absolwencki i chorobowe

  • 1. Data: 2003-09-14 16:59:36
    Temat: staz absolwencki i chorobowe
    Od: Sabinka <s...@w...pl>

    Moze to glupie pytanie, ale wole zapytac. Od 2 tygodni jestem na stazu
    jako absolwentka. Zdobycie stazu troche mnie kosztowalo wiec
    chcialabym ta szanse jak najlepiej wykorzystac.
    Ale w piatek zrobilam sie mocno przeziebiona. No to do lozka i
    zamierzalam do poniedzialku wyzdrowiec a tu zamiast tego dzis cos
    czuje ze mi sie w klatce piersiowej dziwnie robi...
    No a pytanie... : czy chorobowe ma sie do mnie jak do normalnego
    pracownika?
    Zamierzalam zdobywac wzgledy u pracodawcow... znaczy w zakladzie pracy
    i nawet mi szlo i teraz klapa bo czy bede chodzila chora do pracy czy
    pojde na chorobowe - nie bedzie dobrze :(

    --
    Pozdrawiam, Sabina

  • 2. Data: 2003-09-14 19:43:00
    Temat: Re: staz absolwencki i chorobowe
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > i nawet mi szlo i teraz klapa bo czy bede chodzila chora do pracy czy
    > pojde na chorobowe - nie bedzie dobrze :(

    nie ma czegos takiego jak chorobowe, staz sie nalezy obojetnie czy jestes w
    pracy czy tez chorujesz, ale musisz to oczywiscie udokomentowac zwolnieniem
    lekarskim

    Jean

  • 3. Data: 2003-09-14 20:08:10
    Od: Sabinka <s...@w...pl>

    On Sun, 14 Sep 2003 21:43:00 +0200, "Jean" <j...@w...pl> wrote:

    > musisz to oczywiscie udokomentowac zwolnieniem
    >lekarskim

    ok, thx

    --
    Pozdrawiam, Sabina