PracaGrupypl.praca.dyskusje › Branża urzadzen do znakowania i etykietowania - Regionalny Przedstawciel Handlowy

  • 1. Data: 2003-09-13 23:03:05
    Temat: Branża urzadzen do znakowania i etykietowania - Regionalny Przedstawciel Handlowy
    Od: "Grzegorz" <b...@h...pl>

    Witam grupowiczow,
    Mam nastepujace pytania:

    1. Jakie sa obowiazki takiego przedstawiciela poza pozyskiwaniem
    Klientow, prezentacja urzadzen i serwisowaniem ?
    2. Jakie trzeba miec predyspozycje by sprzedawac tego typu urzadzenia ?

    Firma jest wlasnością kapitału amerykanskiego i działa w Polsce 10 lat
    Poszukuja RPH na teren północno- zachodni kraju.
    Sprzedaja urzadzenia firmy IMAJE (Francja) i CAB ( Niemcy)

    O jakich zarobkach mowic na rozmowie kwalifikacyjnej by nie powiedziec za
    duzo i by nie sprzedac sie za tanio, bo zalezy mi na tej pracy.
    Sam ma doswiadczenie w branzy technologii nowoczesnych, takze cos na pewno
    sie przyda.

    Prosze o jakies sugestie i podpowiedzi

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 2. Data: 2003-09-14 23:30:20
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Sun, 14 Sep 2003 01:03:05 +0200, "Grzegorz" <b...@h...pl> wrote:

    >1. Jakie sa obowiazki takiego przedstawiciela poza pozyskiwaniem
    > Klientow, prezentacja urzadzen i serwisowaniem ?

    Sprzedawac, sprzedawac, sprzedawac, .......

    >2. Jakie trzeba miec predyspozycje by sprzedawac tego typu urzadzenia ?

    Umiec przekonywac, byc wygadanym ale tez posiadac zdolnosc sluchania, etc.

    >O jakich zarobkach mowic na rozmowie kwalifikacyjnej by nie powiedziec za
    >duzo i by nie sprzedac sie za tanio, bo zalezy mi na tej pracy.

    Jakas nieduza podstawa i procent od sprzedazy - jesli zakladasz ze bedziesz
    niezly, lub naciskaj na duza podstawe co by zgarnac jak najwiecej zanim wylecisz
    za kiepskie wyniki sprzedazy.

    Kyniu

    --