PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedam prace dyplomowe

  • 1. Data: 2003-09-14 10:13:14
    Temat: Re: Sprzedam prace dyplomowe
    Od: "marzena" <n...@i...pl>

    "Sławek"
    Ci którzy za TYLKO - 300 zl !!! kończą wyzsze
    > uczelnie, powinni sie najbardziej obawiac tych nieuków ze studiow
    zaocznych.
    > Pewnie to są oni, bo zaczynają zdawać sobie sprawę ze w zyciu nie wszystko
    > da sie kupic za TYLKO - 300 zl !!!

    Wybacz ale uwazam ze bredzisz. Po I skad wiesz ze chodzi o zaocznych? Po II
    dlaczego zakładasz, że studenci zaoczni (wszyscy) są niedouczeni?
    Są przecież i tacy którzy się uczą, którzy więcej do tego przykładają się
    niż ci na dziennych.

    Marzena

  • 2. Data: 2003-09-14 22:20:39
    Temat: Sprzedam prace dyplomowe
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    z pl.ogłoszenia.sprzedam:
    Sprzedam prace dyplomowe, magisterskie - BARDZO TANIO!!!
    Kazda praca TYLKO - 300 zl !!!
    Spis tematow wysylam mail-em.

    Była tu niedawno dyskusja o poziomie uczelni i o tym jak studenci zaoczni
    zasmiecają rynek pracy swoim nieuctwem i niekompetencją przysłaniając blask
    najlepszych fachowców. przeczytałem te ogłoszenie i skoro jest podaż, cena
    to pewnie jest i popyt. Ci którzy za TYLKO - 300 zl !!! kończą wyzsze
    uczelnie, powinni sie najbardziej obawiac tych nieuków ze studiow zaocznych.
    Pewnie to są oni, bo zaczynają zdawać sobie sprawę ze w zyciu nie wszystko
    da sie kupic za TYLKO - 300 zl !!!
    pozdrawiam
    Sławek

  • 3. Data: 2003-09-14 22:49:35
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

    Sławek wrote:
> [...]
    > za TYLKO - 300 zl !!! kończą wyzsze uczelnie, powinni sie najbardziej
    > obawiac tych nieuków ze studiow zaocznych.

    Takich samych nieukow masz na studiach dziennych, a po skonczeniu
    ich beda jeszcze bardziej niekompetentni niz zaoczni bo beda bez
    doswiadczenia zawodowego.

    --
    Karol, ICQ# 75033121 GG# 5133378 | ircnet #prgk

  • 4. Data: 2003-09-15 07:38:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    AnTyCh wrote:
    > Takich samych nieukow masz na studiach dziennych, a po skonczeniu
    > ich beda jeszcze bardziej niekompetentni niz zaoczni bo beda bez
    > doswiadczenia zawodowego.

    eeee - czy uwazacie, ze to jakis problem teraz? Na takim rynku pracy???

  • 5. Data: 2003-09-15 10:31:51
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bk2pj1$b0j$1@inews.gazeta.pl>, Sławek wrote:
> [...]
    > Pewnie to są oni, bo zaczynają zdawać sobie sprawę ze w zyciu nie wszystko

    Nie powinni się obawiać, bo przecież to nie dyplom decyduje o jakości
    pracownika, tylko to, co on potrafi, a to jest dosyć niezależne od typu
    studiów, a nieraz od faktu studiowania w ogóle.

    Może przynajmniej dzięki tej sytuacji skończy się mit dyplomu, a zacznie
    mit kwalifikacji. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2003-09-15 11:57:51
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > z pl.ogłoszenia.sprzedam:
    > Sprzedam prace dyplomowe, magisterskie - BARDZO TANIO!!!
    > Kazda praca TYLKO - 300 zl !!!
    > Spis tematow wysylam mail-em.

    Jaki stąd wniosek? W ciągu paru lat pracodawcy zmienią system naboru z
    obecnego (wybór CV, rozmowa, okres próbny) na testy dla wszystkich
    chętnych -> rozmowa - > okres próbny. IMHO: dla mnie to dobra wiadomość!!!!

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 7. Data: 2003-09-15 12:29:42
    Od: "RP" <R...@o...pl>

> [...]
    >obecnego (wybór CV, rozmowa, okres próbny) na testy dla wszystkich
    >chętnych -> rozmowa - > okres próbny. IMHO: dla mnie to dobra wiadomość!!!!

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2003-09-15 14:05:40
    Temat: Re: Sprzedam prace dyplomowa
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    pit wrote:
    > "Sławek" <s...@g...pl> wrote in message
    > politechnice warszawskiej (tak bardzo tutaj holdowanej uczelni) i powiem ci
    > cos: zadne studia nie zrobia z tepaka fachowca.

    jak wszedzie, tylko ze odstetek debili po PW jest o wiele nizszy niz z
    innych uczelni

    > po...lilo albo ten chlopczyk pisze takie prace magisterskie, ze pewnie nikt
    > normalny by ich nie pokazal w zadnej szkole (nawet podstawowej o uczelniach
    > nie wspominajac).

    on ich nie pisze. co za problem idziesz do biblioteki uczelni A szybkie
    xero ) i sprzedajesz komus z uczelni B

    > Jestem 100% pewien ze liczba osob po studiach dziennych byla wieksza niz
    > liczba osob po studiach zaocznych i kto wie.

    eee blad : zaoczni nie maja tyle wolnego czasu wiec bym obstawial ze oni
    jednak czeciej kupuja.

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 9. Data: 2003-09-15 14:07:55
    Od: "pit" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Była tu niedawno dyskusja o poziomie uczelni i o tym jak studenci zaoczni
    > zasmiecają rynek pracy swoim nieuctwem i niekompetencją przysłaniając

    Buuuhahahaha
    Facet skad ty te brednie wziales. Ja akurat skonczylem studia zaoczne,
    powiem tylko tyle ze jakies 60-70 % osob nie powinno ich skonczyc, ale wiem
    ze to samo jest na studiach dziennych. Przez 8 lat pracy w zawodzie
    widzialem niejednego palanta po studiach dziennych, w tym takze po
> [...]

    zaocznych.
    > Pewnie to są oni, bo zaczynają zdawać sobie sprawę ze w zyciu nie wszystko

    Odpowiedz jak wyzej + jedna mala uwaga: na poczatku lat 90-tych (jakies
    1991-1992) w pewnej gazecie byl wywiad (oczywiscie anonimowy) z pewna osoba
    ktora opowiadala jak zarabia na zycie piszac roznym nieudacznikom (glownie
    ze studiow dziennych, bo zaocznych wtedy bylo jak na lekarstwo i bynajmniej
    nie informatyczne- jezeli nie wiesz to spytaj sie swojej mamy) prace
    magisterskie i dyplomowe, tyle tylko ze robila to za konkretne pieniadze
    (wtedy bylo to okolo 10 tys PLN w przeliczeniu na dzisiejsze czasy) Jeszcze
    raz powtarzam: wywiad byl latach 1991-1992, to ile forsy zarabiala taka
    osoba (piszac nieudacznikom prace) kazdy sobie moze wyobrazic.
    Czytajac ta dzisiejsza cene mozna jedynie powiedziec ze ludzi kompletnie
    po...lilo albo ten chlopczyk pisze takie prace magisterskie, ze pewnie nikt
    normalny by ich nie pokazal w zadnej szkole (nawet podstawowej o uczelniach
    nie wspominajac).

    Co do robienia testow praktycznych przy podejmowaniu decyzji o zatrudnianiu
    jestem jak najbardziej za. Dlaczego: bo przez wszystkie lata tylko raz
    widzialem firme, ktora to zrobila i efekt byl taki, ze na 200 podan na dzien
    przed koncem zawodow naplynelo tylko 15 (slownie: pietnascie) poprawnych
    odpowiedzi (wiem bo sie pytalem). Z tych 15 wybrano mnie, ale niestety nie
    pracuje tam bo nie chcieli juz rozmawiac o warunkach zatrudnienia, a szkoda
    (ale to temat na inny watek).
    Jestem 100% pewien ze liczba osob po studiach dziennych byla wieksza niz
    liczba osob po studiach zaocznych i kto wie. Moze znalazlo by sie tam wielu
    przedstawicieli tzw. "renomowanych" uczelni w kraju (a moze nawet wszyscy,
    bo firma byla z warszawy i ogloszenie bylo w dodatku warszawskim jedynie).

  • 10. Data: 2003-09-15 15:46:18
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > dlaczego zakładasz, że studenci zaoczni (wszyscy) są niedouczeni?
    > Są przecież i tacy którzy się uczą, którzy więcej do tego przykładają się

    Wybacz , ale nie bredze
    1. Nie chodzi o zaocznych.
    2. nie zakładam tego ze studenci zaoczni sa niedouczeni.
    3. Nie zrozumiałaś myśli jaką zawarłem w treści i pewnie nie znasz niedawnej
    historii grupy
    4. Sam jestem po studiach zaocznych i wiem czego sie nauczyłem
    5. Jestem zwolennikiem teorii ze nie sposób , czy miejsce nauki, tylko
    wiedza i umiejętność jej wykorzystania czynią z ciebie dobrego pracownika
    6. najważniejsze- to obciach kupic sobie prace dyplomową