PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż absolwencki - czy jeszcze mi się należy ?

  • 1. Data: 2004-04-20 20:25:38
    Temat: staż absolwencki - czy jeszcze mi się należy ?
    Od: "ambroz" <a...@w...pl>

    Witam.

    Mam możlwiość otrzymania stażu, ale w sumie to nie wiem czy mi się on
    należy.
    Studia ukończyłem 30 czerwca 2003 więc zostało mi nie całe 2,5 miesiąca
    bycia absolwentem.

    Czy są staże 2-miesięczne? Czy tylko 3 lub 6 miesięczne ?

    Pzodrawiam
    Amor

  • 2. Data: 2004-04-20 21:07:15
    Temat: Re: staż absolwencki - czy jeszcze mi się należy ?
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    ambroz w news:c6414c$srp$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Czy są staże 2-miesięczne? Czy tylko 3 lub 6 miesięczne ?

    Wyglada na to, ze najwazniejsza jest ilosc pieniedzy, ktora mozna na staze
    przeznaczyc i data rozpoczecia. Ja rowniez szkole skonczylem w czerwcu
    2003. W lipcu zarejestrowalem sie i przyznano mi statut bezrobotnego
    absolwenta. W polowie lutego zadzwonili do mnie czy mam ochote odbyc staz.
    Mialem ;-) Dali mi skierowanie do konca roku :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 3. Data: 2004-04-20 21:35:18
    Od: "ambroz" <a...@w...pl>

> [...]
    > absolwenta. W polowie lutego zadzwonili do mnie czy mam ochote odbyc staz.
    > Mialem ;-) Dali mi skierowanie do konca roku :-)

    Czyli, że niby mam szansę na dostanie stażu ?
    Bo wiem, że są dwa staże przyznane i jeden może być dla mnie po znajomości
    :)
    Ale tak na prawdę to nie zależy mi na tym stażu, bo wolę siedzieć w domu i
    się uczyć i pojechać za granicę gdzieś do pracy.

    Pozdrawiam
    amor

  • 4. Data: 2004-04-20 21:43:27
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ambroz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli, że niby mam szansę na dostanie stażu ?

    są, ja dostałem 2 dni przed ukończeniem statusu absolwenta;):) (na 5
    miesiecy)

    pzdr

    witek

    ps. staz sie skończył, a wciąż pracuję :):):)
    witek

  • 5. Data: 2004-04-21 05:07:41
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

> [...]
    > należy.
    > Studia ukończyłem 30 czerwca 2003 więc zostało mi nie całe 2,5 miesiąca

    Teoretycznie nie ma przeciwskazań.
    Ale, mimo rządowych zapowiedzi o większej kasie, w rzeczywistości są urzędy
    pracy, które... już
    nie mają funduszy do końca roku. No i tu może być "pies pogrzebany" :(

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2004-04-21 08:07:57
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    > Ale tak na prawdę to nie zależy mi na tym stażu, bo wolę siedzieć w domu i
    > się uczyć i pojechać za granicę gdzieś do pracy.

    to z takim podejściem zagranicy nie zwojujesz

  • 7. Data: 2004-04-22 06:42:46
    Od: "Sulami" <s...@p...fm>

> [...]
    > bycia absolwentem.
    >
    > Czy są staże 2-miesięczne? Czy tylko 3 lub 6 miesięczne ?

    Staż przysługuje przez 12 miesięcy od dnia ukończenia studiów. Jeśli więc
    obroniłeś się 30 czerwca 2003r., możesz dostać skierowanie na staż nawet
    29.06.04r. Jeśli w tzw. międyczasie nie utraciłeś statusu osoby bezrobotnej
    (bo taki status jest ci potrzebny do dobywania stażu), wówczas nie musisz
    się niczym martwić. Długość stażu wynosi 3, 6 lub 12 miesięcy.
    Pzdr. Sulami

  • 8. Data: 2004-04-22 12:22:02
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Sulami" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > się niczym martwić. Długość stażu wynosi 3, 6 lub 12 miesięcy.

    Długość stażu może wynieść _od_3_do_12_miesięcy.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl