PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto stoi za TopJobs oraz KTM ?

  • 1. Data: 2004-04-20 19:46:40
    Temat: Kto stoi za TopJobs oraz KTM ?
    Od: Michal Jacykiewicz <m...@g...net>

    Hejka!
    Może zetknęliście się z serwisem TopJobs.pl a także KTM Doradztwo
    Personalne. Mam takie pytanko: co to za firmy, gdzie mają siedzibę, kto za
    nimi stoi? Wiem, że mogę do nich zadzwonić i spróbować się sam dowiedzieć
    - tak też uczynię. Ale może Wy coś wiecie.

    Dodam, że firmy te nie mają adresu, a nr telefonu jest wspólny:
    http://www.topjobs.pl/com_rec/ktm/ktm.htm oraz
    http://www.topjobs.pl/scripts/site.exe?FmAction=Abou
    t&Country=pl&Site=S01
    Co ciekawe nie znajduje żadnej z nich ani Panorama Firm ani książką
    telefoniczna TPSA.

    Wszelkie informacje mile widziane!