PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Angli____ Finansowo

  • 1. Data: 2004-04-21 02:16:35
    Temat: Praca w Angli____ Finansowo
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Ma sie prace za 4.5 funta na godzine.
    (takie jest minimum)

    Pracujac legalnie bedzie sie placic podatek.
    O jakiej sumie tu mówimy?

  • 2. Data: 2004-04-21 09:32:29
    Temat: Re: Praca w Angli____ Finansowo
    Od: "marek" <m...@b...kom>

    "patek777" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ma sie prace za 4.5 funta na godzine.
    > (takie jest minimum)

    zdaje mi sie, ze ostatnio minimum (ubiegly rok) to bylo 4,15 lub 4,25 :)

    > Pracujac legalnie bedzie sie placic podatek.

    > O jakiej sumie tu mówimy?

    to zalezy. Jesli w ciagu roku podatkowego zarobisz mniej niz 4600 gbp (mniej
    wiecej, zmienia sie nieznacznie z roku na rok) to nie placisz nic. Nastepne
    1920 gbp opodatkowane w wysokosci 10%.
    A potem ok 20 - 22%. Nastepny prog podatkowy powyzej 30tys rocznie, zdaje
    sie.
    no i ubezpieczenia.

    marek