PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w okresie wakacyjnym, w krajach skandynawskich

  • 1. Data: 2004-04-20 17:27:50
    Temat: praca w okresie wakacyjnym, w krajach skandynawskich
    Od: "ZuRu" <l...@g...pl>

    Witam, cos mi sie obilo o uszy ze w krajach skandynawskich dobrze jest
    platna praca przy czyszczeniu kontenerow na ryby w portach, ktos cos moze
    mi wiecej na ten temat powiedziec?

    Takze na temat samej pracy w krajach skandynawskich - jak to zrobic bo chce
    pierwszy raz tam jechac
    a nie mam wiekszego pojecia jak sie przygotowac i jak tam postepowac...
    macie moze jakies rady?

  • 2. Data: 2004-04-21 12:20:32
    Od: "Joanna Brandt" <j...@n...pl>

    Przeczytałęm twoje ogłoszenie odnośnie pracy na pl.praca.dyskusja.

    Oto ci ci może pomóc:
    http://pp.zlotemysli.pl/ebook898.php