PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kadrowa w hipermarkecie

  • 1. Data: 2005-05-20 06:53:49
    Temat: Kadrowa w hipermarkecie
    Od: "yetimir" <yetimir#wytnij#@poczta.onet.pl>

    Witam

    Moja zona wybiera sie na rozmowe na stanowisko kadrowej w pewnym
    hipermarkecie (mam nadzieje ze nie ma znaczenia dla tego watku w jakim) i
    dylemat dotyczy jak zwykle ile zawolac. Obawa wynika z tego iz kazdy wie jak
    sa wyzyskiwani zwykli pracownicy w hipermarketach i jakie "kokosy"
    zarabiaja. Ciekawi nas czy tak samo sie ma z pracownikami biurowymi.
    A wiec - jak sa traktowani i czy tez pracuja 7 dni w tygodniu? (wiem - zona
    dowie sie na rozmowie, ale zawsze warto wiedziec wczesniej na co sie idzie)
    Jak maja sie zarobki w porownaniu np. do kasjerow? (jesli ktos rzuci
    konkretna kwote to bede bardzo wdzieczny ale jak wiadomo ciezko sie mowi o
    konkretnych stawkach)
    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

    Mirek