PracaGrupypl.praca.dyskusje › stawki za godzine w ochronie

  • 21. Data: 2010-06-25 13:17:40
    Temat: Re: stawki za godzine w ochronie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

  • 22. Data: 2010-06-25 14:25:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-06-25, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

  • 23. Data: 2010-06-25 14:47:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

  • 24. Data: 2010-06-25 15:04:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-06-25, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

    >>> 172
    >> Chyba jednak bliżej 168/169 godzin.
    > To za bieżący rok tylko.

    W przyszłym roku pewnie minimalną też podniosą, więc wyliczenia
    można uznać za w miarę dobrze zaokrąglone.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2010-06-25 15:09:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrni29hcr.26rv.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > W przyszłym roku pewnie minimalną też podniosą, więc wyliczenia
    > można uznać za w miarę dobrze zaokrąglone.
    Wyliczenia są wiarygodniejsze gdy opierają się na wartościach o szerszej
    skali i potwierdzonych. W innym przypadku to prognozy, przypuszczenia lub
    wręcz dywagacje.
    1 zł +/- na roboczogodzinie robi wielu ludziom znaczną różnicę nawet w skali
    miesiąca, że o roku nie wspomnę.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2010-06-25 15:13:25
    Od: sieciowiec <r...@a...pl>

    On 25 Cze, 17:04, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > W przyszłym roku pewnie minimalną też podniosą, więc wyliczenia
    > można uznać za w miarę dobrze zaokrąglone.

    nie przyjmuja bez grupy niepelnosprawnosci

  • 27. Data: 2010-06-25 15:15:54
    Od: sieciowiec <r...@a...pl>

    On 10 Cze, 20:04, "suchar" <s...@w...pl> wrote:
    > Jakie są w tej chwili stawki za godzinę na rękę, dla szeregowego ciecia
    > w ochronie, bez licencji i bez grupy inwalidzkiej? Pytam z ciekawości,
    > chcę coś zweryfikować. Jeśli ma to jakieś znaczenie, chodzi o miasto
    > wojewódzkie.

    nie przyjmuja bez grupy inwalidzkiej

  • 28. Data: 2010-06-28 16:38:37
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-06-25 13:49, Herald pisze:

    > No tak, ochrona = niepełnosprawność :)))
    > Nie wiedziałem że wszystkie te firemki to ZPCh :))))

    Normalne, inaczej by biegusiem z torbami poszli.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl