PracaGrupypl.praca.dyskusje › stawki za godzine w ochronie

  • 11. Data: 2010-06-10 21:04:57
    Temat: Re: stawki za godzine w ochronie
    Od: "suchar" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hurijh$uas$1@news.onet.pl...

    > Kolega się upiera, że musi być etat, zatem 7,50zł to by było poniżej
    > stawki minimalnej.

    Twoje dywagacje są tu niepotrzebne, może w Twoim świecie wszyscy
    ochroniarze posiadają licencje, nawet Ci siedzący w budce na parkingu,
    czy pilnujący zniczy na cmentarzy, pracują na etat, nie przekraczają
    czasu pracy itp
    Jednak realia są zupełnie inne, zajęciem tym zajmują się tysiące osób,
    zadałem konkretne pytanie, ile obecnie dostają za godzinę tego typu
    ludzie zatrudnieni na umowę o pracę (tak, znów dla Ciebie szok, ale
    agencje ochrony mimo wszystko takie umowy podpisują!) stawki są tam
    podawane godzinowe, no prawie Europa!!

  • 12. Data: 2010-06-10 21:08:20
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Ciec to jest dla mnie taki -- , no moze taki -.

  • 13. Data: 2010-06-10 21:15:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    suchar pisze:

> [...]
    > ludzie zatrudnieni na umowę o pracę (tak, znów dla Ciebie szok, ale
    > agencje ochrony mimo wszystko takie umowy podpisują!) stawki są tam

    Skoro zajmują się tym tysiące osób, to wiadomo jest, że jeden zarobi
    2zł/h bo będzie pilnował po pijaku dla szwagra, inny za 6zł/h będzie
    siedział 24h w markecie, a inny za 15zł/h będzie ładnie wyglądał i się
    ładnie uśmiechał w eleganckim biurowcu w gabinecie pani prezes.

    Skoro etat, to wiadomo że nie mniej niż około 1317/160=8,23zł brutto
    za godzinę. I tyle.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-06-10 21:36:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hurkm3$4m2$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Skoro etat, to wiadomo że nie mniej niż około 1317/160=8,23zł brutto za
    > godzinę.
    Musisz wziąć korepetycje z matematyki i KP.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-06-11 00:55:57
    Od: Marcin Kwiatkowski <f...@l...bielsko.pl>

    On 2010-06-10, suchar <s...@w...pl> wrote:
    > Jakie są w tej chwili stawki za godzinę na rękę, dla szeregowego ciecia
    > w ochronie, bez licencji i bez grupy inwalidzkiej? Pytam z ciekawości,
    > chcę coś zweryfikować. Jeśli ma to jakieś znaczenie, chodzi o miasto
    > wojewódzkie.

    ok. 1500 brutto (na stanowisku tzw. "ciecia")
    stawka miesieczna oczywiscie. Na slasku (Bielsko-Biala)

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Kwiatkowski

  • 16. Data: 2010-06-11 09:44:08
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Ochroniaz w tesco - 7 zł netto na h
    Na osiedlu - min krajowe.

  • 17. Data: 2010-06-11 13:50:09
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-06-10 21:54, suchar pisze:

    > tego typu zajęcia... Zapewniam, że większość tych osób nie ma licencji.

    Licencji z pewnością nie ma. Ale grupę jak najbardziej. Nikt przy
    zdrowych zmysłach nie zatrudni ciecia na parkingu bez grupy, bo to po
    prostu się nie opłaca. A jeśli nie ma grupy, to na 99,99% robi na czarno.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 18. Data: 2010-06-15 21:13:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    suchar pisze:

    > Żałuję podjętej z Tobą polemiki, ale jakie imię taka odpowiedź...

    Powiedział suchar ;)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-06-25 11:49:32
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 21:51:39 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Pierwsze słyszę, [..] i bez niepełnosprawności pracował na etacie.

    No tak, ochrona = niepełnosprawność :)))
    Nie wiedziałem że wszystkie te firemki to ZPCh :))))

  • 20. Data: 2010-06-25 11:54:21
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 23:36:48 +0200, Jotte napisał(a):

    > Musisz wziąć korepetycje z matematyki i KP.

    Eee tam, zaraz korepetycje.
    Średniówka - 168h
    1317/168 = 7,84zł brutto.
    Mówimy o pełnym a nie ułamkowej części etatu.
    Ponadto matematycznie dobrze policzył.