PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samsungowi gratuluję rekruterów i rekrutacji

  • 1. Data: 2010-06-02 08:43:21
    Temat: Samsungowi gratuluję rekruterów i rekrutacji
    Od: Joe <j...@h...cm>

    Właśnie się dowiedziałem, że Samsung posiada i przetwarza moje dane
    osobowe choć nigdy nie aplikowałem do Samsunga bezpośrednio ani jawnie
    przez pośrednika ani nie zostałem o fakcie przekazania danych osobowych
    powiadomiony przez nikogo. Samsung złamał tym samym prawo.

    Dane osobowe pozyskuje przez pośredników rekrutujących dla swoich
    "poważnych" anonimowych klientów. A warto zaznaczyć, że Samsung
    rekrutację prowadzi masowo, jak podejrzewam. Wychodzi na to, że prócz
    wielu własnych ogłoszeń korzysta z usług co najmniej kilku agencji
    zatrudnienia. Większość, a może i wszystkie, ogłoszenia dotyczące
    aktualnie JME pochodzi od Samsunga. W tym te pokrętnie opisane jako
    praca dla programistów telewizji cyfrowej, jak sądzę.

    Radzę unikać. Po podejściu do pracowników świadczy (NIE)poważne
    traktowanie niedoszłego pracownika. Pakiety socjalne tego nie zmienią.

    O fakcie dowiedziałem się od pierwszego rzetelnego rekrutera, który
    powiadomił, że Samsung posiada _JUŻ_ moje dane i mnie odrzucił, więc w
    obecnej rekrutacji nie będę brany pod uwagę. Przypominam, że aplikowałem
    na ogłoszenie agencji rekrutującej dla anonimowego klienta.

    Samsunga też szanujemy.
    --
    pzdr

  • 2. Data: 2010-06-02 08:50:02
    Od: Joe <j...@h...cm>

    Joe wrote:
    > O fakcie dowiedziałem się od pierwszego rzetelnego rekrutera, który
    > powiadomił, że Samsung posiada _JUŻ_ moje dane i mnie odrzucił

    Chciałbym zauważyć, że nie jestem w ogóle programistą JME, specjalizuję
    się w innej działce i aplikowałem na ogólnikowe ogłoszenie bez wskazania
    pracodawcy i bez wskazania JME jako platformy docelowej pracy.

    Wygląda to po prostu na masowe pozyskiwanie danych. I nie ukrywam, że
    jestem zbulwersowany tym, że Samsung JUŻ posiada moje dane osobowe.

    Nie polecam niepoważnych pracodawców.
    --
    pzdr

  • 3. Data: 2010-06-02 16:38:02
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Joe" <j...@h...cm> napisał w wiadomości
    > Wygląda to po prostu na masowe pozyskiwanie danych. I nie ukrywam, że jestem
    > zbulwersowany tym, że Samsung JUŻ posiada moje dane osobowe.

    Jest rzeczą normalną i oczywistą, że podmiot żyjący z legalnej sprzedaży swojego
    produktu (towaru lub usługi) jest zainteresowany tym, aby o jego ofercie
    dowiedziało się jak najwięcej potencjalnych klientów. Wiele podmiotów płaci
    ciężkie pieniądze za reklamę.
    Wobec powyższego dziwnie brzmi Twoje narzekanie, że o Twoim i Twojej oferty
    istnieniu dowie się za darmo wielu potencjalnych klientów.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2010-06-02 16:52:40
    Od: Joe <j...@h...cm>

    andreas wrote:
    > Wobec powyższego dziwnie brzmi Twoje narzekanie, że o Twoim i Twojej
    > oferty istnieniu dowie się za darmo wielu potencjalnych klientów.

    Czyli im CV jest bardziej znane tym lepiej bez względu na to czy to ma
    sens czy nie? Do rubryk towarzyskich i stron z przepisami kulinarnymi
    też dodajesz CV?

    --
    pzdr

  • 5. Data: 2010-06-03 05:17:02
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    > Czyli im CV jest bardziej znane tym lepiej bez względu na to czy to ma sens
    > czy nie? Do rubryk towarzyskich i stron z przepisami kulinarnymi też dodajesz
    > CV?

    O widzisz! Szczególnie osoby, które mają problem ze zrozumieniem prostego
    tekstu, powinny się starać, aby naturalne w tym wypadku słabe szanse na dobry
    biznes, zneutralizować wydajną akcją marketingową docierającą do "POTENCJALNYCH
    klientów".

    --
    andreas

  • 6. Data: 2010-06-03 09:12:46
    Od: Joe <j...@h...cm>

    andreas wrote:
> [...]
    > szanse na dobry biznes, zneutralizować wydajną akcją marketingową
    > docierającą do "POTENCJALNYCH klientów".

    No nie mów, masz problemy ze zrozumieniem tekstu? Faktycznie, ja tu o
    swoich prywatnych decyzjach a trolle mędrkują, żeby rozsyłać CV gdzie
    popadnie a żadna ze stron nie będzie chciała nawiązać współpracy.

    Trzymam kciuki za uporanie z problemami. Dasz radę.

    --
    pzdr

  • 7. Data: 2010-06-04 11:24:09
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "Joe" napisał:

> [...]
    >
    > Wygląda to po prostu na masowe pozyskiwanie danych. I nie ukrywam, że
    > jestem zbulwersowany tym, że Samsung JUŻ posiada moje dane osobowe.

    dopiero sikę ocknóleś że 99,9% tak zwanych ogłoszeń pracy to oszuści
    handlujący danymi osobowymi?:O)

    wiec po co umieszczasz w aplikacjach dane osobowe?:O)

  • 8. Data: 2010-06-04 14:56:20
    Od: Joe <j...@h...cm>

    Papa5merf wrote:
    > dopiero sikę ocknóleś że 99,9% tak zwanych ogłoszeń pracy to oszuści
    > handlujący danymi osobowymi?:O)

    Chociaż to co napisałaś wydaje się demagogiczne... to niestety masz
    rację co do istnienia zjawiska, choć może nie aż w takim stopni. Ja bym
    postawił, że 40-60% ogłoszeń służy wyłącznie rozbudowie własnej bazy
    danych o specjalistach z branży z zamiarem skorzystania z niej w
    nieokreślonej przyszłości.

    Otóż zauważyłem, że bardzo wiele firm zbiera CV w trybie ciągłym na
    zapas, gdyby potrzeba rekrutacji wyskoczyła nagle. I to oczywiście
    dzieje się bez zamiaru zapełnienia konkretnego etatu.

    --
    pzdr

  • 9. Data: 2010-06-04 21:03:26
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > Otóż zauważyłem, że bardzo wiele firm zbiera CV w trybie ciągłym na zapas,
    > gdyby potrzeba rekrutacji wyskoczyła nagle. I to oczywiście dzieje się bez
    > zamiaru zapełnienia konkretnego etatu.

    Jeśliby wprowadzić odpłatność za udostępnianie swoich danych osobowych, proceder
    zniknie. ;-)

  • 10. Data: 2010-06-05 18:22:43
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "Joe" napisał:

> [...]
    > postawił, że 40-60% ogłoszeń służy wyłącznie rozbudowie własnej bazy
    > danych o specjalistach z branży z zamiarem skorzystania z niej w

    trochę się ocknąłeś, ale dalej nie kumasz:O(
    99,9% ogłoszeń to fikcja, nawet gdyby to było 40% to jaki jest sens dawania
    własnych danych osobowych złodziejom, żeby łatwiej mogli cię okraść?:O)

    > Otóż zauważyłem, że bardzo wiele firm zbiera CV w trybie ciągłym na zapas,
    > gdyby potrzeba rekrutacji wyskoczyła nagle. I to oczywiście dzieje się bez
    > zamiaru zapełnienia konkretnego etatu.

    większej bzdury nie słyszałem, łykasz bajki jak młode pelikany, czy myślisz
    że ktoś kto pracuje od dawna, nagle gdy dostanie ofertę od jakiejś firemki
    do kturej wysłał rok temu cv to nagle się zesra, odejdzie z pracy po to żeby
    zaspokoić nagłą potszebe rekrutacji?:O)