PracaGrupypl.praca.dyskusje › stawki za godzine w ochronie

  • 1. Data: 2010-06-10 18:04:21
    Temat: stawki za godzine w ochronie
    Od: "suchar" <s...@w...pl>

    Jakie są w tej chwili stawki za godzinę na rękę, dla szeregowego ciecia
    w ochronie, bez licencji i bez grupy inwalidzkiej? Pytam z ciekawości,
    chcę coś zweryfikować. Jeśli ma to jakieś znaczenie, chodzi o miasto
    wojewódzkie.

  • 2. Data: 2010-06-10 18:08:21
    Temat: Re: stawki za godzine w ochronie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    suchar pisze:
> [...]
    > w ochronie, bez licencji i bez grupy inwalidzkiej? Pytam z ciekawości,
    > chcę coś zweryfikować. Jeśli ma to jakieś znaczenie, chodzi o miasto

    2 kefiry.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-06-10 19:46:41
    Od: "suchar" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hur9mo$1bt$3@news.onet.pl...

    > 2 kefiry.

    Nie pytam ile dajesz koledze za popilnowanie roweru pod marketem, tylko
    ile płacą firmy ochroniarskie na etacie.

  • 4. Data: 2010-06-10 19:51:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    suchar pisze:
    > wiadomości news:hur9mo$1bt$3@news.onet.pl...

    > Nie pytam ile dajesz koledze za popilnowanie roweru pod marketem, tylko
    > ile płacą firmy ochroniarskie na etacie.

    Na etacie? Pierwsze słyszę, aby ochroniarz bez licencji i bez
    niepełnosprawności pracował na etacie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-06-10 19:54:47
    Od: "suchar" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hurfoe$lgg$1@news.onet.pl...

    > Na etacie? Pierwsze słyszę, aby ochroniarz bez licencji i bez
    > niepełnosprawności pracował na etacie.

    No popatrz, a ja sam znam taki przypadek, cud chyba jakiś?
    Niech będzie, że to "ochroniarz", specjalnie użyłem słowa cieć. Taka
    osoba siedzi w budce na parkingu, włóczy się po centrum handlowym,
    podpiera barierki w markecie, szwęda się po szpitalu, pilnuje osiedla i
    tego typu zajęcia... Zapewniam, że większość tych osób nie ma licencji.

  • 6. Data: 2010-06-10 19:56:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    suchar pisze:

    > No popatrz, a ja sam znam taki przypadek, cud chyba jakiś?

    Zapewne wyjątek potwierdzający regułę.

> [...]
    > podpiera barierki w markecie, szwęda się po szpitalu, pilnuje osiedla i
    > tego typu zajęcia... Zapewniam, że większość tych osób nie ma licencji.

    Kilka zł/h na etacie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-06-10 20:04:20
    Od: "suchar" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hurg28$lgg$2@news.onet.pl...

    > Zapewne wyjątek potwierdzający regułę.

    > Kilka zł/h na etacie.

    Żałuję podjętej z Tobą polemiki, ale jakie imię taka odpowiedź...
    Zna ktoś jakieś konkrety?

  • 8. Data: 2010-06-10 20:36:40
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "suchar" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zna ktoś jakieś konkrety?

    Kilka zł/h właśnie. Obiło mi się o uszy coś w granicach 7.50

    e.

  • 9. Data: 2010-06-10 20:40:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    entroper pisze:
    > Użytkownik "suchar" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kilka zł/h właśnie. Obiło mi się o uszy coś w granicach 7.50

    Kolega się upiera, że musi być etat, zatem 7,50zł to by było poniżej
    stawki minimalnej.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-06-10 20:52:29
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Kolega się upiera, że musi być etat, zatem 7,50zł to by było poniżej
    > stawki minimalnej.

    Ale tyle było :) W każdym razie słyszałem narzekanie na taką właśnie
    stawkę :) i sprawiało to wrażenie etatu a w filozofię przekrętu nie
    wnikałem.

    e.