PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzedawca plus gsm w mPunkcie. kilka pytan

  • 1. Data: 2005-02-28 12:43:13
    Temat: sprzedawca plus gsm w mPunkcie. kilka pytan
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam
    Mam jutro zaproszenie na rozmowe do nowego salonu mPunkt.
    Powiedziano mi ze bedzie to w formi ktotkiego testu psychofizycznego czy cos
    takiego. Moze ktos przecgodzil przez to i powie mi co tam bylo.
    Jestem mlody i siwezy i nie wiem jak zachowac sie na takiej rozmowie a na
    tej pracy bardzo mi zalezy. Prosze o pomoc.

    I odwieczne pytanie. Ile powiedziec jak mnie zapytaja ile chce zarabiac.
    (mlody bez doswiadczenia)
    Dzieki

  • 2. Data: 2005-02-28 14:12:52
    Temat: Re: sprzedawca plus gsm w mPunkcie. kilka pytan
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Test na pewno bedzie sprawdzal Twoje predyspozycje co do umiejetnosci pracy
    z klientem, znoszenia jego humorów itp. Mielismy podobne u nas w firmie.
    Porób sobie takie próbne testy, na hrk.pl bodajże są.
    Zarobki powiedz np. 1000 zl + "pewnie macie Panstwo jakas prowizje od
    wykonanego planu"?

  • 3. Data: 2005-02-28 20:51:47
    Od: "Drag" <d...@o...pl>

    Tapio<t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Powiedziano mi ze bedzie to w formi ktotkiego testu psychofizycznego czy
    > cos takiego. Moze ktos przecgodzil przez to i powie mi co tam bylo.

    test ma kilka etapów i trwa ok 90 minut, są tam miedzy innymi: zadania
    polegajace na liczeniu klocków, układaniu słow i całych zdań od najbardziej
    cie chcrakteryzującego do naj mniej, masz rozsypanke słow z których musisz
    ułożyć zdania, zadanie zrecznosciowe polegajace na tym, ze jak zobaczych
    odpowiedni znak to musisz nacisnac odpowiedni klawisz, to potem masz jakis
    znak np. cyfre 2 która jest coraz bardziej rozmazana i masz zdecydowac do
    jakiego momentu jeszcze przypomina dwójke, itp
    wszystko jest pod presją czasu bo jak Ci sie skonczy czas to komputer
    automatycznie przerzuci cie do nastepnego zadania
    generalnie test jest tak skonstruowany, ze nie da rady raczej oszukiwać jak
    nie przerobiłes kilkudziesieciu takich testów, wiec badz konsekwentny w tym
    co piszesz

    > Jestem mlody i siwezy i nie wiem jak zachowac sie na takiej rozmowie a na
    > tej pracy bardzo mi zalezy.

    Do testów zostaniesz przepuszczony prawdopodobnie po rozmowie
    kwalifikacyjnej, wiec sie skup raczej na tym etapie, poczytaj o mPunkcie(nie
    +gsm), bo mozesz mnjiec pytanie co wiesz o firmie, mozesz zostac poproszony
    o przeprowadzenie krótkiej rozmowych handlowej, wiec jak nie pracowałes
    nigdy jako handlowiec to poczytaj cos otym

    Prosze o pomoc.
    > I odwieczne pytanie. Ile powiedziec jak mnie zapytaja ile chce zarabiac.
    mozesz powiedziec ze około o1000 ale czy netto czy brutto to nie podpowiem
    bo to zalezy od umiejscowienia punktu

    pozdro
    Drag