1. Data: 2005-02-28 10:21:17
Temat:zarobki netto i brutto czy mi ktos pomoze?
Od:"pola" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

dostalam miesiac temu prace i moj problem polega na tym, ze tak naprawde nie
wiem ile zarabiam.

To jest praca na umowe - zlecenie za 9 zl brutto na godzine. Czyli ile to
jest na reke?

Dodam jeszcze, ze jestem studentka - wiec chyba zusu ode mnie nie placa.

Dzieki z gory za odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Pola

2. Data: 2005-02-28 10:26:59
Temat:Re: zarobki netto i brutto czy mi ktos pomoze?
Od:"Larek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pola" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> dostalam miesiac temu prace i moj problem polega na tym, ze tak naprawde
> nie
> wiem ile zarabiam.

Tu znajdziesz kalkulator, który pomoże Ci w obliczeniach:
http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/podatkowy/

3. Data: 2005-02-28 22:04:30
Od:"kolo_km" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest na reke?
> Dodam jeszcze, ze jestem studentka - wiec chyba zusu ode mnie nie placa.

9-19/100*9 = 7,29 na godzine

4. Data: 2005-03-01 16:08:06
Od:"wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ile to
> jest na reke?
>
> Dodam jeszcze, ze jestem studentka - wiec chyba zusu ode mnie nie

Obliczenie najlepiej wykonać nie dla 1 godziny, ale orientacyjnej
liczby godzin w miesiącu.
Przykładowe obliczenie dla 100 godzin:

100 x 9,00 zł = 900,00 zł (brutto)
900,00 zł x 20% = 180,00 zł (kup)
900,00 zł - 180,00 zł = 720,00 zł (dochód do opodatkowania)
720,00 zł x 19% = 136,80 zł (zaliczka na podatek)
900,00 zł - 136,80 zł = 763,20 zł (netto)

Czyli stawka netto wynosi ok. 7,63 zł na godzinę.

Pozdrowienia

--
wa

5. Data: 2005-03-01 22:51:42
Od:Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Larek, a któżby! ;-) ) wyklepał:

> Użytkownik "pola" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tu znajdziesz kalkulator, który pomoże Ci w obliczeniach:
> http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/podatkowy/

Rany, pomóżcie i mnie. Też mam zlecenie, nie jestem studentką. Ale lubię
wiedzieć, o co chodzi, więc staram się to kontrolować, co tam na
rachunkach jest napisane. Ale nigdzie nie mogę znaleźć tych składników i
sposobów ich obliczania, kalkulatory internetowe podają mi każdy inny
wynik, a co najgorsze, żaden się nie pokrywa z sumami na moich
rachunkach... :-o

Jak obliczyć kwotę netto przy umowie-zlecenie oskładkowanej ZUSem??

Pozdrawiam
M.
--
Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)