PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki netto i brutto czy mi ktos pomoze?

  • 1. Data: 2005-02-28 10:21:17
    Temat: zarobki netto i brutto czy mi ktos pomoze?
    Od: "pola" <p...@w...pl>

    Witam,

    dostalam miesiac temu prace i moj problem polega na tym, ze tak naprawde nie
    wiem ile zarabiam.

    To jest praca na umowe - zlecenie za 9 zl brutto na godzine. Czyli ile to
    jest na reke?

    Dodam jeszcze, ze jestem studentka - wiec chyba zusu ode mnie nie placa.

    Dzieki z gory za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Pola

  • 2. Data: 2005-02-28 10:26:59
    Temat: Re: zarobki netto i brutto czy mi ktos pomoze?
    Od: "Larek" <m...@a...pl>

    Użytkownik "pola" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > dostalam miesiac temu prace i moj problem polega na tym, ze tak naprawde
    > nie
    > wiem ile zarabiam.

    Tu znajdziesz kalkulator, który pomoże Ci w obliczeniach:
    http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/podatkowy/

  • 3. Data: 2005-02-28 22:04:30
    Od: "kolo_km" <k...@g...pl>

> [...]
    > jest na reke?
    > Dodam jeszcze, ze jestem studentka - wiec chyba zusu ode mnie nie placa.

    9-19/100*9 = 7,29 na godzine
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-03-01 16:08:06
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

> [...]
    ile to
    > jest na reke?
    >
    > Dodam jeszcze, ze jestem studentka - wiec chyba zusu ode mnie nie

    Obliczenie najlepiej wykonać nie dla 1 godziny, ale orientacyjnej
    liczby godzin w miesiącu.
    Przykładowe obliczenie dla 100 godzin:

    100 x 9,00 zł = 900,00 zł (brutto)
    900,00 zł x 20% = 180,00 zł (kup)
    900,00 zł - 180,00 zł = 720,00 zł (dochód do opodatkowania)
    720,00 zł x 19% = 136,80 zł (zaliczka na podatek)
    900,00 zł - 136,80 zł = 763,20 zł (netto)

    Czyli stawka netto wynosi ok. 7,63 zł na godzinę.

    Pozdrowienia

    --
    wa

  • 5. Data: 2005-03-01 22:51:42
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Larek, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > Użytkownik "pola" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tu znajdziesz kalkulator, który pomoże Ci w obliczeniach:
    > http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/podatkowy/

    Rany, pomóżcie i mnie. Też mam zlecenie, nie jestem studentką. Ale lubię
    wiedzieć, o co chodzi, więc staram się to kontrolować, co tam na
    rachunkach jest napisane. Ale nigdzie nie mogę znaleźć tych składników i
    sposobów ich obliczania, kalkulatory internetowe podają mi każdy inny
    wynik, a co najgorsze, żaden się nie pokrywa z sumami na moich
    rachunkach... :-o

    Jak obliczyć kwotę netto przy umowie-zlecenie oskładkowanej ZUSem??

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)