PracaGrupypl.praca.dyskusje › nadgodziny - wg jakiej stawki?

  • 1. Data: 2005-02-28 12:23:27
    Temat: nadgodziny - wg jakiej stawki?
    Od: "klikawa" <[usun_xx]klikawaxx@vpxx.xxpl>

    pracuję na umowę o pracę.
    w umowie mam powiedzmy 2000 brutto
    jest to wynagrodzenie za pracę w pracujące dni miesiąca po 8 godzin, prawda?
    w lutym było 20 takich dni.
    przepracowałem więcej godzin (zostawałem po godzinach)
    nalezy mi się za nie stawka 150%
    ale przez co mam pomnożyć to 150%?

    przez cenę "godziny" w lutym? bo przeciez będzie to więcej niż byłoby za
    godzinę w styczniu?

  • 2. Data: 2005-02-28 18:00:17
    Temat: Re: nadgodziny - wg jakiej stawki?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia klikawa
    <[usun_xx]klikawaxx@vpxx.xxpl> wystukał[a]:
> [...]
    > nalezy mi się za nie stawka 150%
    > ale przez co mam pomnożyć to 150%?
    > przez cenę "godziny" w lutym? bo przeciez będzie to więcej niż

    Trzeba obliczyć stawkę za 1 h w miesiącu:
    czyli w lutym 2000/160h i to dopiero razy 1,5
    w marcu to by było 2000/176h

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-03-01 10:38:23
    Od: "klikawa" <[usun_xx]klikawaxx@vpxx.xxpl>

    "> Trzeba obliczyć stawkę za 1 h w miesiącu:
    > czyli w lutym 2000/160h i to dopiero razy 1,5
    > w marcu to by było 2000/176h

    czyli w lutym bardziej opłaci się zostawać po godzinach niż w marcu...
    troche bez sensu ;)