PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wystawianie rachunków

  • 1. Data: 2002-08-31 18:20:59
    Temat: Wystawianie rachunków
    Od: "BarMan" <U...@g...pl>

    Mam działalnośc gospodarczą zarejestrowaną jako agent ubezpieczenieowy +
    bodajże handel towarami spożywczymi i przemysłowymi.
    Chciałbym wykonać dla kogoś stronę WWW i wystawić mu rachunek. Interesuje
    mnie jak to wygląda od strony prawnej.

    Czy np. można by to podciągnąć pod np. "usługi marketingowe" (a to jakoś
    związane jes z handlem, ktory mam wpisany jako działalność) , i wystawić na
    to rachunek (nie VAT-owski)? (zapłacę normalnie podatek dochodowy itd.)

    Czy raczej ktoś się może do tego przyczepić, jak uważacie ?
    Czy może lepiej, niech klient wystawi mi np. umowę o dzieło? (wtedy on
    zapłaci podatek, a ja troszkę zniżę cenę)

    BeerMan

  • 2. Data: 2002-09-01 21:24:28
    Temat: Re: Wystawianie rachunków
    Od: "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl>

    > Chciałbym wykonać dla kogoś stronę WWW i wystawić mu rachunek. Interesuje
    > mnie jak to wygląda od strony prawnej.
    [...]
    > Czy może lepiej, niech klient wystawi mi np. umowę o dzieło? (wtedy on
    > zapłaci podatek, a ja troszkę zniżę cenę)

    Jeśli w działalności nie masz usług informatycznych, to najlepiej umowa o
    działo (mniej podatku).

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-02 08:28:28
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

    Interesuje
    > [...]
    >
    > Jeśli w działalności nie masz usług informatycznych, to najlepiej umowa o
    > działo (mniej podatku).

    Zdaje sie, ze przy stronie WWW mozna to uznac za prace tworcza, wiec do
    zaplacenia przy umowie o dzielo bedzie tylko polowa podatku.

    Maxx