PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zus i wysokosc skladek

  • 1. Data: 2003-11-24 14:41:37
    Temat: Zus i wysokosc skladek
    Od: "Ghost" <ghost@NO_SPAMsamochody.org>

    Nie moge znalesc odpowiedz na www.zus.pl a bardzo mnie
    interesuja nastepujace sprawy:

    Chcemy z kolega otworzyc firme, bedzie to spolka cywilna
    on jest studentem a ja otrzymuje z zusu rente.
    Jak wygladalyby nasze skladki na ZUS ?
    wiem ze to dosc banalne pytanie ale chcemy narazie
    oszacowac wstepnie koszta naszej firmy.

    pozdr

    --
    Paweł R. g...@s...org
    GG: 3473222

  • 2. Data: 2003-11-24 15:02:01
    Temat: Re: Zus i wysokosc skladek
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Ghost" <ghost@NO_SPAMsamochody.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > interesuja nastepujace sprawy:
    >
    > Chcemy z kolega otworzyc firme, bedzie to spolka cywilna
    > on jest studentem a ja otrzymuje z zusu rente.

    Kolega student na pewno w pełnej wysokości.
    Tutaj są dokładne kwoty: http://www.pit.pl/pages/300.php
    A co do Ciebie, to nie wiem, czy rodzaj renty nie wpływa na podleganie
    ubezpieczeniom z działalności gospodarczej, więc się nie wypowiadam. Czy to
    nie jest na przykład renta rodzinna?

    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2003-11-24 20:37:01
    Od: "Ghost" <ghost@NO_SPAMsamochody.org>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:bpt6rc$okb$1@druid.ceti.pl...

    > A co do Ciebie, to nie wiem, czy rodzaj renty nie wpływa na podleganie
    > ubezpieczeniom z działalności gospodarczej, więc się nie wypowiadam. Czy
    > nie jest na przykład renta rodzinna?

    Rente otrzymuje z tytulu orzeczonego stopnia niepelnosprawnosci
    Jutro atakuje zus zeby sie cos dowiedziec ;)

    pozdr.

    --
    Paweł R. g...@s...org
    GG: 3473222