PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalizacja - finanse/marketing

  • 1. Data: 2005-06-09 20:23:37
    Temat: specjalizacja - finanse/marketing
    Od: "alex" <j...@g...pl>

    Czesc,
    jestem na Zarządzaniu i Marketingu /jedna z lepszych uczelni, nie będe
    zdradzał która/ i wybieram w tym roku specjalizacje. Generalnie rozpatruje 2
    drogi - albo pójść w kierunku zarządzania marką, produktami, dokładniej
    myślałem o FMCG, albo specjalizować się w finansach, połącznie prawa,
    inżynierii finansowej, może kontrola i audyt, doradztwo finansowe...
    Myślę że ze względu na szybki rozwój FMCG w Polsce 1 opcja ma sens bytu, z
    drugiej strony jednak finanse pojawiaja sie zawsze i wszedzie, poza tym
    wydaje mi się że zajmowanie sie finansami jest bardziej 'stabilne' niż
    odpowiedzialnośc za sukces rynkowy produktu. Zainsteresowanie z jednej,
    możliwość zarobku z drugiej...

    Co wy na ten temat myślicie? tylko podajcie konkrety :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-10 14:08:04
    Temat: Re: specjalizacja - finanse/marketing
    Od: "KKL" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "alex" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d8a98b$j6b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    Zainsteresowanie z jednej,
    > możliwość zarobku z drugiej...
    >
    > Co wy na ten temat myślicie? tylko podajcie konkrety :)

    Proste, wybierz to, co cie bardziej interesuje.. Bedziesz w
    tym dobry to prace znajdziesz, a w sumie w obu branzach
    praca jest... Poza tym, pierwsza opcja brzmi ciekawiej :)

    Pozdr,

    K.

  • 3. Data: 2005-06-10 15:03:22
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

> [...]
    > możliwość zarobku z drugiej...
    >
    > Co wy na ten temat myślicie? tylko podajcie konkrety :)

    Biorac zarzadzanie marka musisz wziac pod uwage to, ze jest to robota, w
    ktorej jak sam piszesz ryzyko jest duze, wiec niedoswiadczonym ludziom nie
    daje sie marki do zarzadzania, nawet jak maja wyksztalcenie kierunkowe -
    musialbys uwzglednic porzucenie w odpowiednim momencie zycia towarzyskiego i
    intensywne pchanie sie na najlepsze z dostepnych praktyk, zeby jako
    absolwent miec jakies konkretne zwiazane z tematem doswiadczenie. Druga
    rzecz do wziecia pod uwage, jak dla mnie, to to, ze FMCG to branza opanowana
    przez wielkie koncerny - a przynajmniej tylko one na tym rynku inwestuja
    swiadomie w cos takiego jak zarzadzanie marka jako osobny dzial. Klimat
    pracy w tego typu firmach jest specyficzny i jesli pasuje to do Twojej
    osobowosci, to idz w to, ale jesli nie pasuje, to nie staraj sie stawac
    "czlowiekiem korporacyjnym" na sile, bo to sie zwykle konczy nieciekawym
    wplywem na psychike i wypaleniem. Na finanse jest z kolei miejsce takze w
    srednich i malych (np. outsourcingowych) firmach i jest wiekszy wybor stylow
    pracy, atmosfery itd.

    I. (po finansach)