PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w wielkiej brytanii : informatyka / farmacja

  • 1. Data: 2005-06-09 17:58:08
    Temat: praca w wielkiej brytanii : informatyka / farmacja
    Od: jahmon <"michu[remove_this]"@[and_this]axel.com.pl>

    witam,

    ja koncze studia politechniczne dziennie z informatyki, a moja luba
    wlasnie skonczyla farmacje i co wstepnie zamierzamy ?

    pojechac do anglii albo irlandii i probowac szukac zatrudnienia w
    naszych wyksztalconych zawodach - na jakies 2, 3 latka ...

    ktos ma jakies doswiadczenia na ten temat ?

    jezeli chodzi o moja informatyke : to praca magisterska z J2EE i w tym
    chyba najmocniej sie czuje, a doswiadzczenie zawodowe to glownie
    administracja systemow unix, wykonastwo serwisow internetowych (w tym i
    anglojezycznych) oraz wdrozenie systemu sprzedazy i platnosci
    internetowych w bardzo duzej polskiej firmie,

    natomiast moja luba jest dobra w farmacji klinicznej - wiecej nie
    napisze - bo malo sie na tym znam :)

    z tego co wiem, to farmaceuta tam bez problemu znajdzie zatrudnienie...
    tylko nie wiem jeszcze co ze mna ;)

    pozdro,