PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwsza praca - informatyk....

  • 1. Data: 2005-06-09 14:01:54
    Temat: Pierwsza praca - informatyk....
    Od: "jaspis " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    gdzie osoba ktora jest na 3. roku informatyki (politechnika slaska,
    wieczorowe, inz), ma 3 miesieczne doswiadczenie w dziale wdrozen powinna
    szukac pracy? Wszedzie jest potrzebne 2-3 letnie doswiadczenie ktorego nie
    posiadam. Nie zdobede go nie idac do pracy... Mnie juz braklo koncepcji :(

    jaspis

  • 2. Data: 2005-06-09 14:06:35
    Temat: Re: Pierwsza praca - informatyk....
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "jaspis " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadam. Nie zdobede go nie idac do pracy... Mnie juz braklo koncepcji :(

    Może ja Ci pomogę, bo akurat szukam takich ludzi. Prześlij CV na priv.

  • 3. Data: 2005-06-10 06:54:16
    Od: "Kadry Polskie sp z o.o." <k...@n...pl>

    Proponuję szukanie firm w których możesz zrobić praktyki, jak się sprawdzisz
    to napewno cię zostawią na dłużej podpisując z tobą umowę zlecenia (im się
    to opłaca bo nie jesteś zusowcem jako osoba studiująca)
    Taką firmą są w Opolu Kadry Polskie - jednocześnie praktyki ma po parunastu
    studentów informatyki. Warto uderzyć do różnych firm informatycznych i
    zaproponować im swoje usługi w zamian za darmową (niestety!!) praktykę. To
    potem się bardzo przydaje

    Pozdrawiam
    Anna Najder

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w