PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ocena na dyplomie

  • 1. Data: 2005-04-25 13:59:44
    Temat: Ocena na dyplomie
    Od: "Xawery" <z...@w...pl>

    WItam

    mam pytanie do HR i osob zajmujacych sie rekrutacja. W tym roku pisze prace
    magisterska i chcialbym sie dowiedziec czy pracodawca podczas zatrudniania
    pracownika po studiach bierze pod uwage jego ocene na dyplomie. Dla mnie
    priorytetem jest szybka obrona czyli czerwiec, a moze sie to odbic wlasnie na
    jakosci pracy magisterskiej, a co za tym idzie na ocenie. Dzieki za info,
    pozdrawiam goraco :)

    Krzysztof
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-04-25 14:07:44
    Temat: Re: Ocena na dyplomie
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    > mam pytanie do HR i osob zajmujacych sie rekrutacja.

    ja sie nie zajmuje tym ale znam przypadek gdzie byla brana ocena pod uwage

  • 3. Data: 2005-04-25 14:14:03
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Xawery" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > magisterska i chcialbym sie dowiedziec czy pracodawca podczas zatrudniania
    > pracownika po studiach bierze pod uwage jego ocene na dyplomie.

    Częściej brany jest pod uwagę prestiż uczelni, kierunek studiów, dalsze lub
    równoległe kształcenie, doświadczenie zawodowe.

> [...]
    na
    > jakosci pracy magisterskiej, a co za tym idzie na ocenie. Dzieki za info,
    Broń się szybko, będziesz miał wolne wakacje :)

    pozdrawiam
    m.

  • 4. Data: 2005-04-26 16:19:11
    Od: "adni" <a...@v...pl>

    Użytkownik "Xawery" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > WItam

    (..)
    > magisterska i chcialbym sie dowiedziec czy pracodawca podczas zatrudniania
    > pracownika po studiach bierze pod uwage jego ocene na dyplomie.
    ...ciach

    Niedawno jeszce byłem na kilku swoich rekrutacjach i moge powiedzieć, że
    jeśli nie masz doświadczenia zawodowego to dla większoszść pracodawców
    bierze i to bardzo ocene jako ocene Ciebie, ale generalnie chyba bardziej
    prestiż uczelni, z czego była praca i nawet kto był Twoim promotorem (miałem
    2 takie przypadki).
    Natomiast jeśli teraz masz juz zapewnioną prace to później dużo wżniejsze
    jest doświadczenie zawodowe.

    Pozdry:
    A.D.

  • 5. Data: 2005-05-02 16:07:04
    Od: "Xawery" <z...@w...pl>

    dzieki wszystkim za odpowiedzi :) pozdrawiam...