PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Pytanie] Ankieter GfK Polonia

  • 1. Data: 2005-04-25 15:29:14
    Temat: [Pytanie] Ankieter GfK Polonia
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Witam!

    Od kilku miesięcy ośrodek badania opinii publicznej GfK Polonia ogłasza w
    gazecie praca zapotrzebowanie na ankieterów. Czy ktoś z was tam
    pracował/pracuje? Jakieś uwagi?

    L.

  • 2. Data: 2005-04-28 09:14:07
    Temat: Re: [Pytanie] Ankieter GfK Polonia
    Od: g...@p...onet.pl

    > Witam!
    >
    >  Od kilku miesięcy ośrodek badania opinii publicznej GfK Polonia ogłasza w
    > gazecie praca zapotrzebowanie na ankieterów. Czy ktoś z was tam
    > pracował/pracuje? Jakieś uwagi?

    Zarobisz.

    Dużo zarobisz, jak na nasze warunki - nawet pod 3 tysiące na rękę, a zupełnie
    spokojnie 1,5 tys.

    +:
    - nienormowany czas pracy, sam decydujesz kiedy robisz

    -:
    - upierdliwa robota, czasem trzeba nieźle się skompromitować by znaleźć
    właściwego respondenta (np. mężczyzna 40-45 lat, niepalący pijący piwo redds)
    - płacą najwcześniej po 45 dniach od daty zakończenia badania
    - pracujesz na umowę o dzieło.

    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2005-04-28 10:27:42
    Od: "musta" <m...@p...onet.pl>

    Jest to znana firma, robia duzo badan wiec mozna zarobic.

    jak cie przylapia na wciskaniu kitu trafiasz na czarna liste wszystkich firm
    badawczycych.

    musta

  • 4. Data: 2005-04-28 12:37:50
    Od: "Neox" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Od kilku miesięcy ośrodek badania opinii publicznej GfK Polonia ogłasza w
    > gazecie praca zapotrzebowanie na ankieterów. Czy ktoś z was tam

    Znam tę firmę od lat i to "od środka".
    Jak wszystkie firmy tego typu idą na ilość a nie na jakość, poza tym mają
    bardzo niejasne kryteria rekrutacyjne. Od Ciebie mogą wymagać maksymalnej
    uczciwości a potem wynik badań przystosowują do potrzeb klienta.....Jeśli
    chcesz brać udział w takiej manipulacji to proszę bardzo :(

    --
    Neox
    GG 4225828

  • 5. Data: 2005-04-29 10:35:28
    Od: alicja <a...@g...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Dużo zarobisz, jak na nasze warunki - nawet pod 3 tysiące na rękę, a zupełnie
    > spokojnie 1,5 tys.

    nieprawda. tyle nie zarobisz chyba że będziesz fałszował wszystkie
    ankiety, ale to na krótką metę zajęcie
    > +:
    > - nienormowany czas pracy, sam decydujesz kiedy robisz

    fakt. fałszować można również w nocy

    > - upierdliwa robota, czasem trzeba nieźle się skompromitować by znaleźć
    > właściwego respondenta (np. mężczyzna 40-45 lat, niepalący pijący piwo redds)

    jeśli respondent dostaje prezent to namówienie palącego i niepijącego 20
    latka na udawanie 40 latka niepalącego i pijącego reddsa to tylko
    formalność

    > - płacą najwcześniej po 45 dniach od daty zakończenia badania

    a zdarzało się że za niektóre badania nawet po pół roku

    > - pracujesz na umowę o dzieło.

    zgadza się. czyli żadnych przywilejów, poza tym że co roku dostajesz od
    urzędu skarbowego 530 PLN zwrotu podatku.

    ogólnie polecam tę firmę tylko na początek pracy ankieterskiej. zdobądź
    doświadczenie i przenieś się do innej.

  • 6. Data: 2005-04-29 15:25:13
    Od: g...@p...onet.pl

    > nieprawda. tyle nie zarobisz chyba że będziesz fałszował wszystkie
    > ankiety, ale to na krótką metę zajęcie
    >
    > fakt. fałszować można również w nocy

    tylko o tym, bo na resztę nie mam czasu.

    Nie wiem, dlaczego tak piszesz - 7 x 30 - 32 PLN brutto za omnibusa = 170 PLN
    brutto za jeden, 130 PLN netto za jeden.

    Tylko w weekend można zrobić zupełnie spokojnie 2, zatem miesięcznie masz
    minimum 1,300 PLN ne rękę.

    Pracowałem tam (no, kilka badań tylko), pracują znajomi, i jeszcze nie zdarzyło
    się, by zarobiali mniej niz 1,5 tys. PLN - oczywiście o ile to ich jedyne
    zajęcie, i traktują to jako pracę zawodową.

    Oczywiście czasami dobór osoby jest oględnie mówiąc doraźny ;-)

    A taki np. Pentor - tragedia, stawki niższe o połowę.

    pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 7. Data: 2005-04-30 10:22:35
    Od: alicja <a...@g...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > brutto za jeden, 130 PLN netto za jeden.
    >
    > Tylko w weekend można zrobić zupełnie spokojnie 2, zatem miesięcznie masz

    jeden omnibus ok 1,5 h na laptopie X 7 wychodzi ponad 10 godzin + czas
    na szukanie respondentów. niewykonalne. chyba ze siedzisz w domu i tylko
    dzwonisz do znajomych mówiac ze własnie robisz z nimi omnibusa.

    do tego jeszcze czas na odebranie i zdanie omnibusów i zrobienie listy
    adresowej.
    sama tam pracowałam, teraz pracuje jeszcze pare kolezanek. polecam
    jednak inne firmy

    > A taki np. Pentor - tragedia, stawki niższe o połowę.

    zgadzam sie. pentor do d***