PracaGrupypl.praca.dyskusje › placa cd.

  • 1. Data: 2005-04-25 13:07:15
    Temat: placa cd.
    Od: "Forrest" <d...@p...wp.pl>

    Witam

    Mam pytanie ile zarabia programista z 5 letnim doswiadczeniem w stolicy.
    Chcialbym sie tylko dowiedziec o sama place (netto).

    Dzieki i pozdrawiam
    Forrest

  • 2. Data: 2005-04-25 13:10:15
    Temat: Re: placa cd.
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Mam pytanie ile zarabia programista z 5 letnim doswiadczeniem w stolicy.
    > Chcialbym sie tylko dowiedziec o sama place (netto).

    od 849 netto w zwyż?

  • 3. Data: 2005-04-25 13:27:23
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2005 15:10:15 +0200, gollum <n...@u...pl>
    napisał:

    > od 849 netto w zwyż?

    A nie przypadkiem brutto?

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>

  • 4. Data: 2005-04-25 13:51:19
    Od: "Forrest" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości

    > od 849 netto w zwyż?

    ale za 849PLN'ow to nawet nie mozna sie utrzymac (stacja, nie mowie nawet o
    jedzeniu), no chyba ze ktos mieszka z rodzicami :)

    Pozdrowienia
    Forrest

  • 5. Data: 2005-04-25 13:57:37
    Od: "Rafał W" <s...@i...pl>

    > ale za 849PLN'ow to nawet nie mozna sie utrzymac (stacja, nie mowie nawet
    > jedzeniu), no chyba ze ktos mieszka z rodzicami :)

    To jest takie pytanie, że na tej grupie ciężko dostać odpowiedź :)
    A swoją drogą płaca ściśle zależy od tego w jakim języku programujesz,
    jakie masz doświadczenia, co de facto umiesz no i jaką płacę
    wynegocjujesz...
    Znam ludzi, którzy zarabiają (mając niewielki staż jako dobytek) prawie
    3000 netto w Warszawie. Może to będzie jakaś kwota wyjściowa dla Ciebie. NA
    PEWNO są i tacy, którzy zarabiają więcej jak i tacy, którzy mniej...

    pozdrawiam

    Rafał

  • 6. Data: 2005-04-25 19:36:28
    Od: "KKL" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Forrest" <d...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:d4iq6h$qf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pytanie ile zarabia programista z 5 letnim
    doswiadczeniem w stolicy.
    > Chcialbym sie tylko dowiedziec o sama place (netto).

    Od 849 brutto w gore.. ;). A powazniej mowiac, mysle, ze
    mozesz liczyc na 2,5-3k netto w gore, w zaleznosci od tego
    jakiego typu masz te doswiadczenie (czy te 5 lat to pisanie
    programikow na wlasne potrzeby, czy moze duze, powazne
    projekty) i w czym programujesz, w czym jestes specjalista.

    Pozdr,

    K.

  • 7. Data: 2005-04-26 06:03:16
    Od: "Forrest" <d...@p...wp.pl>

> [...]
    > programikow na wlasne potrzeby, czy moze duze, powazne
    > projekty) i w czym programujesz, w czym jestes specjalista.

    Programowanie to C++ i C# doswiadczenie duze sporo projektow komercyjnych.
    Dlaczego takie pytanie? Poniewaz niedlugo jade na rozmowe kwalifikacyjna do
    stolicy i napewno padnie pytanie o zarobki. Musze wziasc pod uwage to ze
    praca w stolicy spowoduje moje przeniesienie sie tam, no i wlasnie trzeba
    miec kase zarowno na mieszkanie jak i na jakies jedzenie ;)

    Pozdrawiami i dzieki za posty
    Forrest