PracaGrupypl.praca.dyskusje › sex w umowie o prace

  • 1. Data: 2006-12-07 17:21:06
    Temat: sex w umowie o prace
    Od: "pracus" <j...@o...pl>

    czy mozliwym jest wpisanie do zakresu obowiazkow w umowie o prace obowiazek
    swiadczenia uslug sexualnych na rzecz prezesa dowolnej firmy.
    Powiedzmy pracownica zobowiazuje sie oprocz pracy biurowej np 12 razy w
    miesiacu dobrowolnie i swiadomie za wynagrodzeniem swiadczyc te usluge.

    dostaje pelna pensje miesieczna za inne czynnosci biurowe oraz te , od ktorej
    firma odprowadza calkiem normalnie i legalnie podatek od zarobkow.

    powiedzmy ze taka usluge wycenia sie na 100 zl/sztuke a wiec szef otrzymuje
    w formie swiadczenia w naturze 1200 zl miesiecznie co traktowane jest jak
    zarobek , a wiec jest odprowadzany podatek.Wszystko jawnie i legalnie.
    Nikt nie zmusza pracownicy do podpisania takiej umowy decyduje sie
    dobrowolnie .

    czy cos swiadczy przeciwko takiej umowie ?

  • 2. Data: 2006-12-07 17:38:37
    Temat: Re: sex w umowie o prace
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    pracus napisał(a):
    > czy mozliwym jest wpisanie do zakresu obowiazkow w umowie o prace obowiazek
    > swiadczenia uslug sexualnych na rzecz prezesa dowolnej firmy.
    > czy cos swiadczy przeciwko takiej umowie ?
    A czy prostytucja jest legalna?

  • 3. Data: 2006-12-07 17:48:32
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > A czy prostytucja jest legalna?

    W Polsce chyba jest.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2006-12-07 18:03:52
    Od: "crk" <j...@p...fm>

    pewnie, że jest.
    Nielegalne jest czerpanie korzyści z CZYJEJŚ prostytucji (tzw sutenerstwo)

  • 5. Data: 2006-12-07 18:09:03
    Od: Carrie <c...@w...epf.pl>

    W dniu Thu, 7 Dec 2006 19:03:52 +0100, crk wydukał(a) nieśmiało, a
    wszystkim się zdawało, że to echo grało:

    > pewnie, że jest.
    > Nielegalne jest czerpanie korzyści z CZYJEJŚ prostytucji (tzw sutenerstwo)

    Ciekawe, jak by wyglądał zakres obowiązków tej pracownicy, jakie
    byłyby kryteria oceny i jakie działania motywacyjne [kary lub nagrody]
    ;]
    Albo sama rekrutacja - miałaby przynieść listę referencji?
    Udokumentowane doświadczenie? Magisterium z seksuologii? ;>

    Pozdrawiam, Carrie

  • 6. Data: 2006-12-07 19:16:16
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 7 Dec 2006 19:09:03 +0100, Carrie napisał(a):

> [...]
    > Albo sama rekrutacja - miałaby przynieść listę referencji?
    > Udokumentowane doświadczenie? Magisterium z seksuologii? ;>

    Moze jakies testy podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Albo okres probny ;]

    A tak ogolnie, to jestem lekko zszokowany.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2006-12-07 20:12:21
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Nazywa się to prostytucja i chociaż nie jest zabroniona, nie może być w Polsce
    przedmiotem żadnej umowy cywilno-prawnej. Taka umowa jest z samej zasady nieważna.

  • 8. Data: 2006-12-07 20:29:21
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Carrie zapodał(a):

> [...]
    > Albo sama rekrutacja - miałaby przynieść listę referencji?
    > Udokumentowane doświadczenie? Magisterium z seksuologii? ;>

    ... nadgodziny, warunki szkodliwe... ścieżka rozwoju, wyjazdy szkoleniowe,
    certyfikaty ("szefie, oblałam ustny").

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 9. Data: 2006-12-07 20:43:50
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "pracus" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy mozliwym jest wpisanie do zakresu obowiazkow w umowie o prace
    > obowiazek
    > swiadczenia uslug sexualnych na rzecz prezesa dowolnej firmy.

    - Ile pani zarabiała w poprzedniej firmie?
    - 1500 brutto
    - Ach! To z przyjemnością dam pani 1800!
    - Z przyjemnością to ja miałem 3000!

    --
    vertret

  • 10. Data: 2006-12-08 08:11:19
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    crk napisał(a):
    > pewnie, że jest.
    > Nielegalne jest czerpanie korzyści z CZYJEJŚ prostytucji (tzw sutenerstwo)

    Dokładnie tak jest. Dlatego prostytutki nie mogą płacić podatku, bo
    fiskus stałby się przez to sutenerem. Głupie prawo, ale prawo...

    ch.