PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie związane z pracą ale bardzo ważne

  • 1. Data: 2006-12-07 17:52:01
    Temat: Nie związane z pracą ale bardzo ważne
    Od: "Toke" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Piszę na to forum może nie w sprawie związanej z praca (no w pewnym sensie
    związany - z moją pracą:) ale wiem, ze niekturzy tu znają się na prawie więc
    może i w tej sprawie będą mogli coś powiedzieć. Otóż potrzebuję się dowiedzieć,
    czy w polskim prawie rachunkowym/księgowym jest dopuszczona róznica na fakturze
    w wielkości 1 grosza na skutek zaokrągleń powstałych podczas operacji na wielu
    pozycjach (czyli faktura ma kilkanaście-kilkadziesiąt pozycji, ceny na pozycję
    zawierają grosze, są jakieś rabaty - i pojawia się na jednej pozycji jeden
    grosz więcej, na skutek obliczeń systemu tworzącego taką fakturę). Wiem, że
    ponoś jest gdzieś taki zapis ale muszę znaleźć bardzo konkretny przepis,
    paragraf na to. Czy możecie zapytać np. swoje księgowe/księgowych - może znaja
    konkretny przepis, który dopuszcza taką sytuację?

  • 2. Data: 2006-12-07 19:44:40
    Temat: Re: Nie związane z pracą ale bardzo ważne
    Od: "Boa" <u...@b...wroc.pl>

    -> pl.soc.prawo.podatki